Na dwie raty

Sobota, 29 czerwca 2013 | dodano: 29.06.2013

Pierwsza poranna druga wieczorna, obie można powiedzieć, trasą z cyklu
" Poszerzanie Górczewskiej". Trzeba przyznać, że wygląda to coraz lepiej. Co prawda czerwiec kończy się już jutro a budowlańców nie było ani rano po 6.00 ani wieczorem około 20.00 W końcu mamy weekend, a poza tym gdzie mają się spieszyć, to nie piekarnia.. W każdym razie wjazd na południową część Lazurowej jest już otwarty, a na części północnej brakuje jeszcze jednej, może miejscami dwóch warstw asfaltu. Miałam okazję przejechać rowerem tam, gdzie samochody jeszcze nie jeżdżą. A niektórzy , jak yurek55, wmawiają wszystkim wyższość auta nad rowerem :)
I rata
II rata

Nowa warstwa asfaltu © jolapm

Ten fragment jest jeszcze zamknięty, nie dla rowerów :) © jolapm

Maszyny budowlane na "parkingu" © jolapm

Moja ulubiona dróżka l © jolapm

Miałam też dziś okazję przejechać slalomem między brzózkami. Ta dróżka niezmiennie mnie zachwyca. W przerwie między ratami byłam na działce, oczywiście autem.