Bez skierowania

Niedziela, 30 czerwca 2013 | dodano: 30.06.2013

Wybrałam się do Pruszkowa. W niedzielny poranek można swobodnie jeździć, bo ruch jest minimalny. Pojechałam przez Strzykuły, Ożarów, Duchnice ( pierwszy raz ). Popatrzyłam z góry na autostradę, którą wczoraj jechałam na działkę. Przez Pruszków przejechałam obrzeżami, więc poza kościołem niewiele więcej widziałam. Za to w Piastowie przejechałam obok fabryki akumulatorów. Jest tam też sklep fabryczny. W Piastowie trafiłam na całkowicie rozkopaną ulicę Północną, więc zawróciłam. Do domu wróciłam ulicą Przejazd w Gołąbkach.
Pruszków
Kilka zdjęć:

Dzis czekałam na każdym przejeździe. Tu w Ożarowie © jolapm

Duchnice © jolapm

Wjazd do Pruszkowa przez wiadukt nad A2 © jolapm

Autostrada z góry © jolapm

Kościół w Pruszkowie. Wieża się nie zmieściła :) © jolapm

Jak przestanę pracować, ( i wygram w Lotto) może kupię sobie taki domek z wieżyczką. :)) © jolapm
Fabryka akumlatorów i sklep fabryczny w Piastowie © jolapm

Tędy nie dało się nawet rowerem . Rozkopana ulica Północna © jolapm

Ten "mały domek" z wieżyczką naprawdę jest na sprzedaż..:)
Wczoraj bardzo źle jeździło mi się na nowych przełożeniach, dziś już zaczynam się przyzwyczajać. Teraz częściej zmieniam biegi i jest ok.

oelka
| 20:49 niedziela, 30 czerwca 2013 | linkuj Nie tylko mafii.
Bardzo blisko jest rodowe gniazdo Hoserów. Ogrodników z dziada pradziada, chociaż mają też w rodzinie biskupa :-)
| 13:55 niedziela, 30 czerwca 2013 | linkuj nie wiedziałam, mnie zaatakował tylko kundelek, może pilnował posesji szefa :) Na szczęście nie chciało mu się dalej biec za mną..
yurek55
| 13:33 niedziela, 30 czerwca 2013 | linkuj Żbików - matecznik "mafii" pruszkowskiej
oelka
| 08:08 niedziela, 30 czerwca 2013 | linkuj Miejscowi raczej by powiedzieli, że kościół jest w Żbikowie niż w Pruszkowie :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tynie