Maj, 2011

To nie wycieczka..

Wtorek, 31 maja 2011 | dodano: 31.05.2011

To nie wycieczka tylko krótki przejazd przez Osiedle Przyjaźń do serwisu przy Powstańców Sląskich po błotniki. Rower stracił co prawda nieco na urodzie, ale za to mogę jeździć po kałużach i błocie bez obawy, że się zrobię w czarne kropki. Powrót niewielkimi kółkami po Przyjaźni i stadionie...i wyszło lekko ponad 6 km. Jak na dzisiejszy upał to wystarczy..

W niedzielę tradycyjnie

Niedziela, 29 maja 2011 | dodano: 29.05.2011

Rano o 5.00 jeszcze padało, ale już około 6.00 było ok. Wyjechałam do Dywizjonu 303, dalej Radiową do Widawskiej, Księcia Bolesława, Obrońców Tobruku do Maczka. Potem skręciłam w lewo do Powstańców Sląskich, Piastów Śląskich przez Podmiejską do Korfantego, potem polną ścieżką do Himalajskiej, Radiową, Gąsiorowskiego do Kartezjusza, Lazurową, Górczewską, Kazubów do domu

Troszkę dziś pojeździłam..

Sobota, 28 maja 2011 | dodano: 28.05.2011

Dziś pojeździłam sobie troszkę i , co u mnie dziwne, nie rano tylko od 15.00. Pogoda rowerowa, 18 stopni bez wiatru i niebo zachmurzone, ale nie padało. Sympatycznie się jechało, tym bardziej, że w towarzystwie. Najpierw na Bemowo do Radiowej, dalej przez Boernerowo do lasu. Lasem przecinając Radiową do Janowa. Stamtąd już szosą przez Kwirynow do Starych Babic. w Babicach zakręt na drogę do Latchorzewa. Między Latchorzewem a Grotami znowu lasem do Radiowej. Jeszcze skręt w lewo i ścieżką wzdłuż Radiowej do torów. Tam ścieżka się skończyła i zaczął się powrót do domu.Tym razem prosto do Powstańców Ślaskich, Kazubów i do domu.. Biorąc pod uwagę, że ścieźka wzdłuż Radiowej jest po prostu polną ścieżką, chyba te kilometry też uznam za teren. I jeszcze jedno..rozgryzłam wreszcie licznik,już wiem, gdzie mierzy czas przejazdu, prędkość średnią, maksymalną itp..

Do serwisu, czyli 12 km

Piątek, 27 maja 2011 | dodano: 27.05.2011

Po deszczu postanowiłam pojechać rowerem do serwisu, zeby mi pan od nowa ustawił licznik i udzielił instrukcji. Do Powstańców miałam kilometr, ale to sie skasowało. Pan licznik ustawił, instrukcji udzielił i wiem niewiele więcej, ale skoro już wsiadłam na rower, to objechałam Jelonki, Kocjana, Kartezjusza, Radiową do Powstańców i do domu..A deszcz ponownie zaczął padać, kiedy podjechałam pod blok.

Około 10 km..

Czwartek, 26 maja 2011 | dodano: 26.05.2011

Rower sprawuje się na razie świetnie, objechałam raniutko Groty i wróciłam do domu..Niestety, kiedy chciałam wyzerowac na liczniku wczorajszy dystans, przełączyło mi się wszystko. Okazało się, ze teraz licznik mierzy mi prędkość w milach na godzinę, a pod spodem to już w ogóle nie wiem, co zapisuje. Dostałam nowy licznik- bez książeczki. A odrobina techniki i już człowiek się gubi..Muszę nad nim popracowac, tylko potrzebny mi czas.

Pierwsze kółka nowym rowerem..

Środa, 25 maja 2011 | dodano: 25.05.2011

]Wreszcie się zdecydowałam..i mam nowy rower. Wheller 2600 Fajnie się nim jeździ. Dokupiłam mu wszystkie niezbedne mi rzeczy, tj. bagażnik, stopkę, światła i gratis dostałam nowy licznik..więc zaczynam liczenie od nowa. Na poprzednim Romecie zrobiłam od kwietnia ubiegłego roku tj. od czasu, kiedy założyłam licznik, 1506 km..Tamtym tez się nieźle jeździło. teraz wróci do pierwszej włascicielki, czyli mojej córki.
Nowym rowerkiem przejechałam ze skłepu na Powstańców Śląskich przez Osiedle Przyjaźń na osiedle, potem przez działki do budowy kładki nad S8.Powrót wokól osiedla..Sprawdziłam..jeździ bardzo dobrze[url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,248975,budowa-kladki-nad-s8-przy-osiedlu-gorce.html]

Budowa kładki nad S8 przy osiedlu Górce © jolapm
[/img]Opis linka[/url]rze..

Do Starych Babic

Niedziela, 22 maja 2011 | dodano: 22.05.2011

Wyruszyłam rano o 5.20, kiedy jeszcze była fajna pogoda na rower (bez upału). Pojechałam Górczewską do Lazurowej, dalej Kocjana na Groty. Tam Hubala-Dobrzańskiego prosto do Latchorzewa. W oddali zobaczyłam kościół, więc stwierdziłam, że tam dojadę. Okazało się, że to kościół w Starych Babicach. Jeszcze nigdy nie wjechałam do Starych Babic z tej strony..albo nie pamiętam. Objechałam tzw. rynek i wróciłam do domu. Tym razem Dywizjonu 303.
Jest jeszcze jedna zaleta porannych przejażdżek- puste jezdnie.

Jak zwykle...

Niedziela, 15 maja 2011 | dodano: 15.05.2011

6.45.. Niedzielny ranek, deszcz wisi w powietrzu, ale nie pada..Jak zwykle poranny objazd: Dywizjonu 303, Radiowa, Powstańców Sląskich, Zachodzącego Śłońca, Radiowa przez Boernerowo do Kartezjusza, powrót Pełczyńskiego przez parking Tesco..Szybko, bo na dziś mam jeszcze inne plany, tym razem na spacer po lesie, jeśli nie będzie deszczu..

Sprawdziłam

Sobota, 14 maja 2011 | dodano: 14.05.2011

Koleżanka powiedziała mi, że nie mogła wjechać na kładkę nad S8, sprawdziłam..dałam radę, ale jechałam z drugiej strony..Wyjechałam z osiedla do Dywizjonu 303, potem Rosy Bailly, Widawską, Obrońców Tobruku do Maczka i Powązkowskiej. Tam wjechałam na kładkę.Było całkiem dobrze..i fajnie się zjeżdża..Potem mały podjazd nad torami i znowu zjazd do Obozowej.Dalej wzdłuż lasku na Kole do..hm..chyba to Dywizjonu 303, chociaz muszę sprawdzić. Tam zamknęłam koło, ale pojechałam jeszcze do Wrocławskiej, potem Powstańców Ślaskich do Górczewskiej i do domu..Pogoda ładna..słońce dopiero wyszło, temperatura 8 stopni.Jak na ogrodników to i tak ciepło o 6 rano.

Druga niedzielna przejażdżka

Niedziela, 8 maja 2011 | dodano: 08.05.2011

Dziś miałam okazję przejechać się drugi raz, tym razem nie sama i w konkretnym celu. Trasa: Górczewska, Park Szymanowskiego, Prymasa Tysiąclecia. Powrót przez Moczydło, Deotymy do Obozowej, dalej do Radiowej i Powstańców Slaskich, zamknęlam kólko na Górczewskiej.Popołudniowa pogoda typowo rowerowa: słońce, bez wiatru, temperatura ok.18 stopni.