Bielany

Piątek, 28 czerwca 2013 | dodano: 28.06.2013

Po pracy zrobiłam zakupy w osiedlowych sklepikach, teraz możemy siedzieć i jesć.Potem pojechałam na godzinną przejażdżkę,a jeszcze później musiałam odebrać wnuka z zajęć. Czasu mało, więc pojechałam przez Forty Bema na Bielany.
przejazd

Fosa w parku Fort Bema © jolapm

Skatepark na skwerku Zbigniewa Herberta © jolapm

Marymoncka w piątkowe popołudnie. Zdjęcie jak u Łukasza , a wcale się nie starałam © jolapm

Niestey przerzutka w moim rowerze skacze jak żaba, najgorzej a własciwie wyłącznie na przełożeniu, którego używam najczęsciej. Przerzuciłam więc wyżej, wtedy jest ok, ale to tylko nogi bolą od kręcenia a rower się wlecze. Muszę zaraz z nim podjechać, może jeszcze ktos go podkreguluje. Przecież w srodę miał czyszczony łancuch i regulowaną przerzutkę, a zaczął się weekend :)
Byłam. Okazało się, że zębatki, tak jak myślałam, są już wytarte, więc pan Zbyszek ustawił mi z przodu największe kółko z tyłu 5 lub 4 i można jeździć dalej. Dziękuję Panie Zbyszku. .Kilometry z wyjazdu do warsztatu i jazdy próbnej dopisane :)