Do puszczy

Czwartek, 27 czerwca 2013 | dodano: 27.06.2013

Pogoda rowerowa, temperatura umiarkowana, niewielkie zachmurzenie i słaby wiatr, nic tylko jechać. Wybrałam się do puszczy przez Babice, Izabelin do Truskawia, potem powybijaną i często błotnistą szutrówką do Mariewa i Traktem Królewskim przez Koczargi Nowe i Koczargi Stare ponownie do Lipkowa. Informacja o zamknięciu drogi z Lipkowa do Babic była , delikatnie mówiąc, bardzo przesadzona. Przejazd w zasadzie bez historii, trasą, którą w innym układzie, ale już jeździłam. Puszcza z Truskawia do Mariewa właściwie cały czas bagnista, ale las piękny. Niestety nie sposób się zatrzymać, chyba, że ktoś chce zostać honorowym komarzym krwiodawcą :) Trasa na mapce puszcza

Na skraju puszczy © jolapm

Tablica informacyjna w Truskawiu © jolapm

Szutrówka do Mariewa © jolapm

Przydrożna kapliczka © jolapm
Drogi w puszczy © jolapm

Po wczorajszej naprawie mój licznik rowerowy wreszcie zaczął liczyć jak trzeba, więc pierwszy raz mam tak jak ludzie, wynik z licznika wyższy niż z navime..:)Tylko różnica jest bardzo duża, nie wiem, dlaczego..