To już piąta w ciągu miesiąca

Środa, 26 czerwca 2013 | dodano: 26.06.2013

Wróciłam z pracy, spojrzałam na rower i okazało się, że nie mam powietrza w przednim kole.A wczoraj wróciłam z roweru o 21.30. Po napompowaniu mogłam pojechać do warsztatu. Dziś trafiłam na sympatycznego młodego chłopaka,któremu się jeszcze chciało.Ponieważ piąty raz w ciągu miesiąca złapałam gumę w tym kole, zaproponowałam zmianę opony. Rzeczywiście na macanego dało się wyczuć w oponie coś ostrego, co mogło dziurawić dętkę. Poprosiłam jeszcze pana o przesmarowanie roweru, bo jutro wybieram się na dalszą wyprawę, oczywiście jesli pogoda się zmieni. Do tego pan wyregulował mi przerzutki i w sumie za dętkę, oponę, wymianę, smarowanie łancucha i regulację przerzutki zapłaciłam 65 zł. Jak już rower był gotowy zaczęło padać, więc pogadałam sobie z właścicielką, która dziś była miła. Pojechałam jak trochę przestało lać, niestey tylko na moment, bo zaraz zmokłam. Po drodze zorientowałam się, że licznik mi nie liczy kilometrów, oczywiście przesunął się na kole. Poprawiłam i mogę dopisać sobie 2,5 km, czyli tyle ile wyniosła droga tam..A ponieważ przestało padać, dokręiłam jeszcze do 20 km tradycyjną trasą. Nie miałam dziś telefonu, nie mam ani mapki ani zdjęć. Zrobiłam więc fotkę koła w nowym ubraniu :)

Nowe ubranie :) © jolapm

| 19:38 środa, 26 czerwca 2013 | linkuj szczególnie wskazane przed dłuższą trasą
| 19:33 środa, 26 czerwca 2013 | linkuj To fakt :)
yurek55
| 19:30 środa, 26 czerwca 2013 | linkuj Smarowanie to podstawa
| 19:18 środa, 26 czerwca 2013 | linkuj chłopak przed smarowaniem czyścił łańcuch, trudno stwierdzić czym, ale nie czułam zapachu benzyny
kdk
| 19:13 środa, 26 czerwca 2013 | linkuj Przed smarowaniem łańcucha dobrze jest go przemyć benzyną.
| 18:33 środa, 26 czerwca 2013 | linkuj Oby się prognoza sprawdziła :)
yurek55
| 18:28 środa, 26 czerwca 2013 | linkuj Na jutro synoptycy przewidują dobrą pogodę na rower. Deszczu ani upału nie będzie. Do zobaczenia na trasie

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dniaw