Oczko z ociupinką i konie

Wtorek, 5 marca 2013 | dodano: 05.03.2013

Jest super pogoda, słonecznie, w południe 10 stopni, przynajmniej na moim termometrze. Wyruszyłam o 12.00 z postanowieniem wyjazdu poza miasto. Dywizjonu 303 dojechałam do S8, przez Szeligi, Wieruchów, Strzykuły, Zielonki Parcele, Stare Babice, Latchorzew, Groty/Blizne do Granicznej i Dywizjonu 303 do domu.
Fajnie się jechało, wiatr wiał z południa, lekko zawiewając ze wschodu, o czym przekonałam się w drodze powrotnej.Najszybciej jechało mi się ze Strzykuł do Zielonek, lekko kręcąc jechałam 25-27 km/h. Tu spotkała mnie jednak niespodzianka, czyli przebudowa poboczy, w tym również DDR.

Niespodzianka. Remont poboczy, w tym DDR © jolapm

Dzięki temu jechałam sobie jezdnią. Z Zielonek skręciłam zgodnie z kierunkowskazem Stare Babice oczyszczalnia ścieków. Rzeczywiście minęłam ją po drodze, a wyjechałam w Starych Babicach na Sienkiewicza.
Stare Babice. Widok z ulicy Sienkiewicza © jolapm

Skręciłam w prawo i przez centrum :) dojechałam do ronda i stąd już prosto do Latchorzewa. Miło, ciepło..bardzo dobrze było.
A po drodze w Macierzyszu zrobiłam zdjęcie konikom..To piękne zwierzęta