Biednemu zawsze wiatr w oczy - druga marcowa

Poniedziałek, 4 marca 2013 | dodano: 04.03.2013

Korzystam z pogody, która dziś jest piękna, bo od rana wreszcie świeci słońce, ale o 6.00 było - 2,8. Teraz jest już cieplej, chociaż bez szaleństwa około 4 stopni. Wyjechałam w samo południe, tak żeby się przewietrzyć. I zrobiłam to dosłownie, bo wiało dość mocno i co dziwniejsze, miałam wrażenie, że ciągle jadę pod wiatr..Pojechałam blisko, tradycyjnie do Dywizjonu, obok WAT na Stare Bemowo, Kartezjusza do Kocjana, przez Groty do Latchorzewa, gdzie pokręciłam się po uliczkach, wyjechałam na Hubala, Graniczną do S8 i ponownie Dywizjonu do domu.

Roztopy © jolapm

Na głównych ulicach sucho, na mniejszych po bokach leży jeszcze odgarnięty śnieg,
Od północy jeszcze leży trochę śniegu © jolapm

w przydomowych ogródkach od północy też jeszcze biało..ale w lesie już coraz mniej śniegu, tylko na drodze jeszcze leży, bo udeptany..Dobrze się jechało, palec specjalnie nie dokuczał, chociaż momentami prowadziłam jedną ręką.
Natomiast widziałam dziś dwóch młodzieńców w kabriolecie, do tego bez czapek..widać im przygrzało:) A samochód to oczywiście BMW..Mówią, że to auto dla wieśniaków, w tym wypadku raczej dla pustaków...:)

| 12:16 wtorek, 5 marca 2013 | linkuj tia przy monopolowym lub na drzewie jak sobie tak śmigają i trąbią wesoło
| 21:17 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj oczywiście wcześniej śmignęli obok mnie trąbiąc wesoło..
| 21:16 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj jak dożyją starości, bo zaparkowali przy sklepie monopolowym..:)
| 21:09 poniedziałek, 4 marca 2013 | linkuj ci z bmw pewnie na starość będą narzekać że ich zatoki albo stawy bolą ....

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa bezmy