Zima nie odpuszcza

• Temperatura -3.0°C
Niedziela, 17 lutego 2013 | dodano: 17.02.2013

Dziś chłodniej, ponuro, w dodatku z nieba leci coś drobnego zmarzniętego, co przypomina zmielony śnieg. Do tego trochę wieje. Nie lubię jednak zmieniać planów, więc zgodnie z planem wyjechałam przed 8.00 do Powstańców, jedynym zawsze odśnieżonym fragmentem DDR przy Powstańców Sląskich do Hery,

DDR-y przy S8 są zawsze odśnieżone © jolapm

potem Radiową już po jezdni, bo tu jest ścieżka rowerowa bez utwardzonej nawierzchni, więc był udeptany śnieg. Na jezdniach pusto,
Na drogach pusto..niedzielny poranek © jolapm

"pomknęłam" więc prosto aż do góry śmieci na wysypisku Radiowo.
Góra ze śmieci- wysypisko Radiowo © jolapm

Skręciłam w lewo, potem na rondzie w Klaudynie znowu w lewo i przez Janów, Kwirynów dojechałam do Starych Babic.
Droga Klaudyn - Stare Babice © jolapm

Tu na kolejnym rondzie kolejny raz skręciłam w lewo i przez Latchorzew, Blizne dojechałam do Granicznej, techniczną do Lazurowej, Dywizjonu 303 i na Powstańców zamknęłam kółko. Stąd parę kroków-kółek? :) do domu.
Powrót pod wiatr, w dodatku coś leciało z nieba, ale dobrze się ubrałam i dało się przeżyć..Dobrze, że się ruszyłam