Świąteczna..

Środa, 26 grudnia 2012 | dodano: 26.12.2012

Święta niby zimowe, a na dworze 6 stopni i zza chmur co chwilę wychodzi słońce. Śnieg, który leżał od połowy grudnia prawie całkiem stopniał, jutro już pewnie w ogóle zostanie wspomnienie.

Resztki topiącego się śniegu © jolapm

Goście pojechali już wczoraj, więc dziś od rana na rower. Wyjechałam do Górczewskiej, a tu niespodzianka..na DDR śnieg i lód.
DDR to ta część bliżej krawężnika. Chodnik wygląda nieco lepiej. © jolapm

W związku z tym wyjechałam na jezdnię i spokojnie pojechałam do Lazurowej. Tu skręciłam w prawo i znowu po jezdni do S8. Skręciłam na techniczną, w Szeligach wjechałam na wiadukt, jak zwykle zrobiłam zdjęcie z góry,
Pusto na S8 © jolapm

Szeligowską dojechałam do Jelonek. Tam pokręciłam się po uliczkach, m.in. Legionową, Tkaczy, Słomianą, Raginisa, Borowego. Potem przejechałam na drugą stronę Powstańców Śląskich do Strąkowej, Rzędzińską i Oświatową, bo na przedepcie był lód, więc nie dojechałam do Osiedla Przyjaźń. Wróciłam znowu do Strąkowej, Powstańców Śląskich do Konarskiego i do domu..Rzadko zdarza mi się cały czas jeździć jezdniami, ale wolałam nie sprawdzać , czy nawierzchnia DDR jest twarda..Po drodze szukałam dekoracji świątecznych, ale w zasadzie niewiele tego jest, więc zrobiłam zdjęcie choinki domowej z rowerem w tle.
Na honorowym miejscu © jolapm

Jak widać stoi na honorowym miejscu..:)