Dobrowolnie oddałam rower, czyli najkrótszy dystans w tym roku

Wtorek, 20 listopada 2012 | dodano: 20.11.2012

Zaglądałam, czekałam i doczekałam się. Dziś wtorek i zgodnie z kartką w oknie o 16 z minutami pan Zbyszek był w warsztacie. Zajrzałam wracając z pracy, dziś o ludzkiej porze, a nie o 20.30 jak tydzień temu. Umówiłam się, że zaraz przyprowadzę rower. Wpadłam do domu, zdjęłam sakwy, przetarłam z lekka błotniki i ramę, spięłam nogawkę tzw. kościołowych spodni i pojechałam do warsztatu. Nawet nie objeżdżałam specjalnie, tylko kawałeczek. Panu Zbyszkowi, jak każdemu pasjonatowi, na prośbę o ogólny przegląd oczy rozbłysły. Jak przyjechałam już czekały na mnie łańcuchy i kasety z zębatkami do wyboru, do tego ma wymienić jeszcze klocki hamulcowe i co tam jeszcze znajdzie..Rower powinien sam jeździć..Niestety musiałam go zostawić do jutra, a może nawet do czwartku, chociaż baaaaaardzo prosiłam, żebym w czwartek mogła już pojeździć..A dziś ciepło, jak na tę porę roku 6 stopni i nawet w dzień wyjrzało na moment słońce.

| 21:01 wtorek, 20 listopada 2012 | linkuj Jest jeszcze jedna opcja..zrobić to samo i nie chować roweru, przynajmniej dopóki jest tak ładnie..:)..Trzeba tylko oliwić łańcuch jeżdżąc po śniegu lub deszczu..( to nie ja jestem taka mądra, tylko pan Zbyszek). A przegląd i wymiany mają kosztować ok. 250 zł, to wstępny szacunek..kaseta, łańcuch, klocki hamulcowe i coś tam jeszcze, wszystko z nieco wyższej półki niż najtańsza chińska tandeta..Pewnie też chińskie, ale lepszej jakości :)
yurek55
| 19:29 wtorek, 20 listopada 2012 | linkuj A ja nie wiem, co robić. Czy zrobić to samo i schować rower do wiosny, czy przez zimę jeździć i dopiero wiosną zrobić remont kapitalny. Mój rower jest już dość wiekowy, to i naprawa by musiała być konkretna. Napisz ile zapłaciłaś i za co, to może skorzystam z namiarów.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa adkok