Wybrałam się do miasta..

Niedziela, 18 listopada 2012 | dodano: 18.11.2012

Niedzielny pochmurny ranek to dobry czas na przejażdżkę, tak stwierdziłam wsiadając na rower. Zaplanowałam wypad na Wolę, ale apetyt rośnie w miarę jechania..Wyjechałam przez działki do Dywizjonu 303, potem wzdłuż lasku na Kole do Deotymy, Górczewską do Leszna. Skręciłam w Karolkową. Na Wolskiej pomyślałam, że skoro już tu dojechałam, to może do Żelaznej, a potem dalej Solidarności do Jana Pawła, bo skoro już tu jestem..to może wjadę do Centrum, Pojechałam więc Placem Mirowskim i Ptasią do Marszałkowskiej, żeby pojechać do Ogrodu Saskiego. Tam jednak wjazd był zamknięty, więc skręciłam do Placu Bankowego, tam ponownie w prawo w Senatorską i dojechałam do Placu Teatralnego. Stamtąd już blisko do Grobu Nieznanego Żołnierza. Wracałam przez Ogród Saski do Królewskiej, znowu w prawo do pomnika Kościuszki i Biznes Center Club, potem wróciłam do Jana Pawła żeby zobaczyć budowę metra na rondzie ONZ. Tu wąskimi przejściami dla pieszych do Prostej, Pańską do ronda Daszyńskiego, prosto Kasprzaka, Prymasa do parku Szymańskiego, przez park Sowińskiego, Pustola, Olbrachta, Strąkową przez przejazd kolejowy, gdzie akurat jechały dwa pociągi, do Rzędzińskiej i przez Osiedle Przyjaźń do domu..Zobaczyłam kawałek Warszawy z roweru, a to inny punkt widzenia. Jechałam trochę jezdniami, trochę DDR i chodnikami. Sądziłam, że mimo wszystko mieszkam dalej od centrum,czyli mówiąc popularnie, miasta. Wcale nie wyszło dużo kilometrów.
Pogoda dziś super na rower, miałam optymalnie dobrane ubranie, tylko przez moment było mi za ciepło..