A dziś znowu mam rower, czyli powrót z warsztatu

Środa, 21 listopada 2012 | dodano: 21.11.2012

Pan Zbyszek uległ jednak moim prośbom, spisał się na medal i już dziś zaraz po pracy mogłam odebrać gotowy rower z warsztatu. Rower śmiga, zapłaciłam mniej niż umawialiśmy się, a mam zrobione wszystko co powinno być zrobione podczas przeglądu, nawet wycentrowane koła i zmienione baterie w lampce. Mogę tylko bardzo grzecznie podziękować i jak zawsze polecić wszystkim ten punkt napraw. Pewnie głównie w sezonie, bo teraz jest otwarty tylko 2 godziny w tygodniu.Ponieważ po drodze miałam sprawdzić, czy wszystko działa jak należy, pokręciłam się po osiedlu, stąd nieco więcej kilometrów niż wczoraj..ale tylko nieco, bo wracałam z pracy w "kościołowym" ubraniu i z torebką.

| 18:38 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj jasne, że się da i czasem mi się to zdarza, kiedy jadę coś załatwić ale nie kiedy wracam z pracy zmęczona, głodna i jeszcze spieszę się, żeby wysikać psa..
yurek55
| 09:21 czwartek, 22 listopada 2012 | linkuj W każdym ubraniu da się jeździć, patrz:Holendrzy, Skandynawowie dojeżdżają do swych biur z teczkami, laptopami i w garniturach, a panie w kostiumach i w płaszczach. Nie trzeba ubierać się w obcisłe i mieć styl, jak śpiewał Lech Janerka

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa patrz