Po pracy, po zakupach, po ciemku...

Środa, 31 października 2012 | dodano: 31.10.2012

Dziś już cieplej, w dzień było 5 stopni, w dodatku w południe zaświeciło słońce. Po pracy najpierw musiałam zrobić zakupy, bo jutro święto. Chodziłam dwa razy, zanim wróciłam była już 16.00. Ruszyłam jednak szanowną d.... i pojechałam. Wyjechałam najpierw na Powstańców, skręciłam w Hery, w Posejdona i coś tam jeszcze, znowu na Hery,

Na krzewach od północy leży jeszcze śnieg © jolapm

Na Zachodzącego Słońca przy piekarni Dragan stały w pełnej gotowości samochody dostawcze.
Dowieziemy świeże bułeczki od Dragana © jolapm

Żołnierzy Wyklętych, potem w lewo Piastów Śląskich do Ligonia, przez wertepy, ale w miarę suchą ścieżką do Himalajskiej.
Ścieżka przez wertepy przejezdna © jolapm

Znowu skręciłam w prawo w Radiową, przez Boernerowo Telewizyjną, Tommiego, Kaliskiego do Gąsiorowskiego, Kartezjusza do Dywizjonu 303 i do domu. Wracałam już po ciemku, na szczęście mam światła. Może drogi mi nie oświetlają, za to jestem widoczna.