W zimowej scenerii

Niedziela, 28 października 2012 | dodano: 28.10.2012

Długo podejmowałam decyzję, ale w końcu postanowiłam: jadę. Od wczoraj na dworze śnieg. Wczoraj wiało i sypało, dziś od rana słonecznie i cieplej, więc nabrałam ochoty na rower. Musiałam jednak poczekać aż odśnieżone drogi i chodniki wyschną trochę, bo nie miałam ochoty na kolejną wywrotkę. A śniegu troszkę spadło, na samochodzie była ok. 10 cm warstwa. W końcu po obiedzie ubrałam się ciepło, włożyłam kominiarkę, na to kask, normalne a nie rowerowe rękawiczki i wyjazd.

To jeszcze nie zima, tylko śnieg... © jolapm

Trasą jak zwykle. Najpierw do Dywizjonu 303, Kocjana, gdzie momentami był śnieg na ścieżce rowerowej, ale również na świerkach..:).
Ośnieżone świerki przy Kocjana © jolapm

Dalej w bok ulicą Zaboreczne do Hubala Dobrzańskiego, Łaszczyńskiego, Graniczną, przy S8 i ponownie Dywizjonu 303 do domu. Całkiem fajnie się jechało. Po drodze spotkałam dwóch rowerzystów, wcześniej też trzy osoby na rowerach. Ale to pryszcz, wczoraj w czasie "pizgawicy" z opadami śniegu, z okien autobusu też widziałam rowerzystę. To już było godne podziwu. Na noc zapowiadają dziś mróz, ale w dzień było 2,5 stopnia.

| 18:36 niedziela, 28 października 2012 | linkuj Mnie tam nie przeszkadza...Dziś nie było wilgoci, jezdnie suche, jakby trochę przymrożone, może tylko w cieniu trochę śniegu, a jeśli kałuże to przy krawężnikach albo zatkanych studzienkach. Poza tym słonecznie i w zasadzie bez wiatru, więc naprawdę całkiem miło..i nawet nie było ślisko, czego się bałam najbardziej..
Gość | 17:57 niedziela, 28 października 2012 | linkuj Ja w takiej scenerii jeździć nie lubię. Temperatura mi nie przeszkadza, ale wilgoć, woda na jezdni, już nie mówiąc o mokrym śniegu, to zdecydowanie nie moje warunki

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kalne