Przy okazji załatwiłam serwis

Czwartek, 18 października 2012 | dodano: 18.10.2012

W południe była tak piękna pogoda, że postanowiłam przejechać się rowerem, tym bardziej, że na TK nadgarstka nie wyszło mi złamanie łódeczki, a łokieć coraz mniej boli. Pojechałam prosto Górczewską, zobaczyłam zmianę organizacji ruchu oraz zamkniętą Lazurową przy skrzyżowaniu.

Jeździmy nowym pasem Górczewskiej, na stary wjechały maszyny © jolapm

Bliżej skrzyżowania © jolapm

Skrzyżowanie z zamkniętą Lazurową © jolapm

"Stara" Górczewska przy S8 © jolapm

Dalej pojechałam do S8, techniczną do Szeligowskiej, Sterniczą, Okrętową przez Jelonki na drugą stronę Powstańców. Okazuje się, że przy Powstańców są już wymalowane na chodnikach drogi dla rowerów. Po drugiej stronie zajechałam do serwisu Abexim i umówiłam auto na przegląd na 13.00. Musiałam więc szybko wracać do domu, przebrać się i tym razem autem pojechać znowu do Połczyńskiej. Pogoda super, słońce, 16 stopni. Aż szkoda, że nie miałam czasu na dłuższą przejażdżkę.