I znowu Stare Bielany

Niedziela, 20 maja 2012 | dodano: 20.05.2012

Dziś wyjechałam przed 7.00. Pogoda dobra na rower, słońce, ale jeszcze nie było gorąco. Wiało trochę, więc wykombinowałam, że chcąc wracać z wiatrem do domu, powinnam pojechać w kierunku północno-zachodnim. Pojechałam więc Dywizjonu 303 do Księcia Bolesława, potem Obrońców Tobruku do Maczka, gdzie znowu skręciłam w prawo do Trasy Toruńskiej. Dojechałam do Broniewskiego,chciałam jechać dalej prosto, ale ścieżka skończyła się w olszynie, więc wróciłam i przejechałam przez skrzyżowanie ścieżką na drugą stronę trasy i tam skierowałam się w stronę Wisły. I znowu nagle ścieżka skończyła się, zaraz jednak była kładka nad trasą, więc wjechałam..i tam znowu pojawiła się ścieżka. Wróciłam na "swoją" stronę. Jechałam Marymoncką do Twardowskiej, przejechałam obok bardzo ładnego Lasku Lindego do Barcickiej. Potem pokręciłam się po Bielanach, zobaczyłam gdzie jest Magiera, Jarzębskiego. Broniewskiego dojechałam do Reymonta i prosto Powstańców, skręt w Piastów Śląskich, Zachodzącego Słońca, Hery, znowu Powstańców i do domu..Ciepło, miło..fajnie jednym słowem.

Po drugiej stronie trasy © jolapm

Widok z kładki nad trasą © jolapm