A jednak się udało, czyli do trzech razy sztuka..

Niedziela, 25 marca 2012 | dodano: 25.03.2012

Nie udało się tydzień temu, wczoraj było już za późno, bo zaczynała się impreza, za to dziś..Rano Powstańców pojechałam do Radiowej, potem wyjechałam z Warszawy, bo dojechałam do Klaudyna, ulicą Estrady wyjechałam z Klaudyna a wjechałam znowu do Warszawy jadąc ciągle w tę samą stronę :). Skręciłam w Arkuszową, która jest dłuuuuga a na końcu zmienia się w Wólczyńską. Taki był plan. Zamierzałam wracać, ale spojrzałam w Nocznickiego i na końcu zobaczyłam Most Północny, który o 8.30 był słabo strzeżony.. Spróbowałam i udało się. Na wjeździe stał radiowóz policyjny, dowiedziałam się, że nie mogę jechać, ale pan ze stojącego obok wozu technicznego był sympatyczniejszy, więc wjechałam na most..Dziś było luźno kilka rowerów, kilku pieszych, czasem przejechało jakieś auto techniczne albo policyjne. Paru panów w odblaskowych kamizelkach zbierało śmieci, po praskiej stronie jechała nawet koparka. Przejechałam cały most, obejrzałam Wisłę z góry, dojechałam do końca, czyli tam, gdzie jeszcze nie jest skończony zjazd na Modlińską (?). Wracałam najpierw mostem pod wiatr, potem do Sokratesa, Conrada, Powstańców i do domu..Była to ostatnia okazja swobodnego przejazdu mostem po jezdniach, bo od 12.00 puszczono już samochody..Pogoda nieco się psuje, jest chłodniej, a przede wszystkim wieje mocny wiatr. A po drodze znalazłam wiosnę..jeszcze nieśmiałą, ale jednak.

Fort Radiowa © jolapm

Tu kończy się Warszawa.. © jolapm

Scieżka rowerowa © jolapm

Góra powstała ze śmieci © jolapm

Most Północny © jolapm

Wisła z Mostu Północnego © jolapm

Koniec mostu po prawej stronie Wisły © jolapm
[/url
]
Pierwsze znaki wiosny © jolapm

| 18:58 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Po drugiej stronie, czyli na Młocinach też chyba nie było lepiej, podobno są źle ustawione światła, wąskie zjazdy itp..Pożyjemy- zobaczymy, szczególnie, że w planach jest ponoć zamknięcie Grota( nie wiem, czy całkowite) na czas dalszego remontu
yurek55
| 18:36 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Na Modlińskiej otwarcie mostu spowodowało korki pomimo niedzieli. Zobaczymy co będzie później, ale czarno widzę dopóki nie skończą całkiem rozjazdów po tamtej stronie

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chnaw