Znowu na Bielany

Sobota, 24 marca 2012 | dodano: 24.03.2012

Dziś ponownie wyprawa na Bielany, tym razem w godzinach późnych popołudniowych, a to dlatego, że pociąg, którym wracałam potrącił dziadka wędrującego z rowerem przez tory kolejowe, w związku z tym zamiast o 12.00 przyjechaliśmy na Centralny o 14.00..Na szczęście starszy pan przeżył, tylko trzeba było sprowadzić wszystkie służby, zbadać maszynistów na obecność, potem spisać protokół..
Wyjechałam Powstańców do Conrada, Sokratesa, spotkałam się z Zuzią przy Balzaka, potem Kasprowicza do metra Stare Bielany, Aleją Zjednoczenia, tam w prawo w Żeromskiego, znowu w prawo chyba w Przybyszewskiego. Dojechałam do Rydla, Daniłowskiego, Jarzębowskiego, przecięłam Kochanowskiego i Gala Anonima do Maczka, Obrońców Tobruku, Osmańczyka, Pieniążka do Piastów Sląskich, drogą na tyłach Centrum Handlowego Bemowo obok pętli tramwajowej do skrzyżowania Wrocławskiej z Powstańców, tam zamknęłam koło. Wracałam Powstańców tzw. betonką, potem polną ścieżką do drogi dla rowerów przez wiadukt, do Górczewskiej i do domu..Uff, ale się napisałam, więcej niż najeździłam