Chciałam kupić bilet, czyli wyprawa na Dworzec Zachodni

Czwartek, 22 marca 2012 | dodano: 22.03.2012

Wybrałam się rowerem na Dworzec Zachodni, żeby kupić sobie na jutro bilet na pociąg. Pojechałam przez Osiedle Przyjaźń, Oświatową, Anieli Krzywoń, Synów Pułku do Połczyńskiej. Z Połczyńskiej skręciłam przy Citi Banku w Gołuchowską, dojechałam do Jana Kazimierza, potem Ordona do Kasprzaka, skręt w Prymasa Tysiąclecia, przejazd w tunelu i skręt w lewo górą trasą wyjazdową autobusów. Potem zeszłam z rowerem do przejścia podziemnego, obejrzałam dłuuugą kolejkę do kasy, więc postanowiłam udać się na górę. A tam kolejna niespodzianka. Poczekalnia zamknięta- remont albo może chociaż mycie przed Euro, a kasy w kontenerach na zewnątrz. I tu niestety kolejka jeszcze dłuższa. Zrezygnowałam, może jutro będzie krótsza. Wracałam Tunelową, Kolejową, potem obok EXPO do Bema, dalej fragmencik Prymasa do Parku Szymańskiego, wzdłuż sztucznej rzeki do Górczewskiej i dalej już prosto do domu..Fajna przejażdżka, fajny miły i ciepły cały dzień.

Stadion na Jelonkach © jolapm
]Opis linka[/url]
Salon Suzuki od tyłu © jolapm
Kolejka do kasy biletowej na dworcu kolejowym © jolapm