Do lasu, bo tam cicho..

Wtorek, 27 marca 2012 | dodano: 27.03.2012

Dziś na dworze słońce, ale znowu "pizgawica", więc pojechałam przez Bemowo, Boernerowo do lasu. A w lesie cicho, praktycznie zero wiatru. Najpierw dojechałam skrajem lasu do pomnika poświęconego mieszkańcom Boernerowa poległym w Powstaniu Warszawskim. Za pomnikiem skręciłam w las, pojechałam ścieżkami, przecięłam Radiową, dojechałam do toru kolejowego. Za torem skręciłam w bok w stronę miasta i wąską ścieżką wyjechałam w połowie ulicy Dobrowolskiego. Potem przez Kartezjusza, Kocjana, Groty, Blizne do Górczewskiej i do domu. Na zdjęciach las po zimie, czyli wiatrołomy, niektóre już uporządkowane przez człowieka. Wiosny w lesie jeszcze nie widać, ale już słychać ptaki.
Fajna popołudniowa przejażdżka. Zmieniony czas daje możliwość przejechania się rowerem po pracy.

Pomnik poległym w powstaniu mieszkańcom Boernerowa © jolapm

Droga przez las © jolapm

Przepływ pod torem © jolapm

Las po zimie, wiatrołomy © jolapm

Zaczyna się wiosna, zaczynamy remonty © jolapm