Ale ciepła coś za wiele..

Piątek, 25 kwietnia 2014 | dodano: 25.04.2014

trochę nadto, ba.. gorąco. Dodałabym- obrzydliwie gorąco. Na szczęście dość mocno wieje, więc na rowerze było zupełnie przyzwoicie. Gorzej pieszo lub w autobusie. Pojechałam dziś dość późno,  rundka po Bemowie, zrobiłam zdjęcia znowu dwoma aparatami. Dziś bez problemu zgrały się na komputer, tylko Nokia nie zapisała jednego zdjęcia, ale tym razem nie był to kościół, więc działanie sił nadprzyrodzonych raczej wykluczone.

Wyjazd Maczka na Trasę AK, korek zaczyna się na Powstańców Ślaskich
Wyjazd Maczka na Trasę AK, korek zaczyna się na Powstańców Ślaskich © jolapm

Mur, czyli znowu za krótki tytuł :))
Mur, czyli znowu za krótki tytuł :)) © jolapm
To zdjęcia z Nokii, a teraz z Sony

Ulica Kleeberga
Ulica Kleeberga © jolapm

A to Kaliskiego
A to Kaliskiego © jolapm

| 18:19 piątek, 25 kwietnia 2014 | linkuj i dobrze mówisz, a navi olewam i nie przejmuję się wcale, to tylko zwykła ciekawosć, jak to się dzieje i to chyba od zmiany czasu na letni
| 17:57 piątek, 25 kwietnia 2014 | linkuj ojtam olej navi :) ważne że noga ci się zgina heheh - :) tak mówię do mojego męża jak ma jakiś błahy problem :D
| 16:58 piątek, 25 kwietnia 2014 | linkuj A navi ponownie zmieniło godzinę startu, przedtem miałam prawidłową, czyli 15.36, teraz jest już 13.36..naprawdę dziwne to
| 16:56 piątek, 25 kwietnia 2014 | linkuj oj, wyszłam dzis z pracy w południe, zaraz potem pojechałam autobusem po wnuka. W słoncu było wsciekle. Wróciłam ugotowana.. Rowerem jechało się już nieźle..A tak w ogóle jestem zimnolubna..
yurek55
| 16:44 piątek, 25 kwietnia 2014 | linkuj Navime pokazuje 19 st.C a Ty narzekasz na temperaturę. A co napiszesz jak będzie 35 stopni?!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jegot