Przy kapliczce w prawo, czyli Truskaw, Mariew, Wólka, Wyględy, Umiastów

Czwartek, 24 kwietnia 2014 | dodano: 24.04.2014

Pojechałam dziś  do Truskawia a tu skręciłam przy kapliczce i przez puszczę do Mariewa a dalej przez Wólkę i Wyględy dojechałam do trasy Leszno-Warszawa. Skręciłam w kierunku Borzęcina, a do domu wracałam przez Umiastów i Strzykuły. Niestety ten fragment pod dość silny wiatr, ale dało się jechać. Zdjęcia na wszelki wypadek robiłam dziś dwoma aparatami. Przy okazji porównam, które lepiej wychodzą.

Wyjechałam oczywiście 2 godziny później. A zdjęć raczej nie porównam, bo Nokia znowu głupieje, a do drugiego nie mam kabelka..

Truskaw. Miejsce pamięci

Kapliczka w Mariewie © jolapm

A z Borzecina mam tylko jedno takie zdjęcie :(
A z Borzecina mam tylko jedno takie zdjęcie :( © jolapm
To zdjęcia robione Sony, jakość jednak lepsza, ale i aparat lepszy.
Te z Nokii są w telefonie, ale komputer nie widzi telefonu i tyle. Widać nie pisane mi i tym razem wstawić zdjęcia z kościoła w Borzęcinie. A wczoraj zgrały się bez problemu..

To Truskaw. Tędy nie pojechałam
To Truskaw. Tędy nie pojechałam © jolapm

Tędy też nie, chociaż mogłam dojechać do Mariewa i tą drogą
Tędy też nie, chociaż mogłam dojechać do Mariewa i tą drogą © jolapm

A wybrałam się taką szutrówką
A wybrałam się taką szutrówką © jolapm

Obrazek z puszczy
Obrazek z puszczy © jolapm

To najgorszy fragment drogi
To najgorszy fragment drogi © jolapm

Dalej było lepiej
Dalej było lepiej © jolapm

A to ostatnie zdjecie, które nie zniknęło
A to ostatnie zdjecie, które nie zniknęło © jolapm

Po wyjęciu karty pamięci i kilku próbach udało się w końcu zgrać zdjęcia z Nokii, ale były tylko te. Z kościoła z Borzęcina znowu zniknęły. To już na pewno działanie sił nadprzyrodzonych..:)))

Shyne | 19:37 środa, 14 stycznia 2015 | linkuj O, to koło mojego domu przejeżdżałaś w Truskawiu Małym. :)
yurek55
| 21:01 czwartek, 24 kwietnia 2014 | linkuj Wtorek mi się ciekawy szykuje chyba...
| 18:26 czwartek, 24 kwietnia 2014 | linkuj a ja o 10 to z rehabilitacji wróciłam do domu :P
| 16:14 czwartek, 24 kwietnia 2014 | linkuj a o 10.16 to ja już wróciłam do domu..
| 16:12 czwartek, 24 kwietnia 2014 | linkuj zaraz, zaraz..u mnie pokazywało rozpoczęcie rejestracji o 5:25.., teraz jest prawidłowo, czyli 7:25...
| 16:10 czwartek, 24 kwietnia 2014 | linkuj O, u mnie też teraz jest 7:25, czyli prawidłowa..ale skoro drugi raz znikają też zdjęcia z koscioła, nie ulega wątpliwosci, że to działania odgórne..:)
yurek55
| 15:45 czwartek, 24 kwietnia 2014 | linkuj Poprzednio navime pokazywało rozpoczęcie rejestracji o 9:25, teraz o 7:25. Bardzo to ciekawe i tajemnicze:) Widzę, że dodałaś zdjęcia z drugiego aparatu. Udało się
| 15:33 czwartek, 24 kwietnia 2014 | linkuj Dziś akurat nie. Ciekawa jestem, co pokazuje mapka u was, jeśli u mnie dwie godziny wcześniej..
yurek55
| 15:00 czwartek, 24 kwietnia 2014 | linkuj Myślałem, że pojechałaś skoro świt.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa odypr