Tędy i owędy, czyli obrazki z Warszawy i okolic

Poniedziałek, 21 kwietnia 2014 | dodano: 21.04.2014

Najpierw pokręciłam się po pustej Warszawie, zrobiłam kilka zdjęć, udokumentowałam budowę II linii metra, a właściwie tego, co jest na powierzchni. A potem Aleją  Krakowską wyjechałam poza miasto. Jechałam  przez Opacz Kolonię i Piastów, po drodze kilka razy przebijałam się przez błoto na niedokończonych lub zniszczonych odcinkach dróg. A wszystko pokręciło się przez te autostrady i obwodnice, które wybudowali chyba po to, żeby łatwiej było się pogubić w tych wjazdach, podjazdach i zjazdach na drogi techniczne:)  Nie chciałam wyciągać mapy, więc starałam się trzymać właściwy kierunek i  cała utytłana w błocie dojechałam  w końcu do domu. Ale fajnie było

Dziś czas wyjazdu w  zapisie navime jest prawidłowy, za to mam problemy ze zgraniem zdjęć z telefonu:)

Obrazki z Warszawy:

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy © jolapm

Odkryłam kościół
Odkryłam kościół © jolapm  To Kościół i Klasztor Franciszkanów - Reformatorów jak głosi tablica informacyjna

Teatr Wielki
Teatr Wielki © jolapm

A tu kolejny kościół, chociaż wcale na to nie wygląda
A tu kolejny kościół, chociaż wcale na to nie wygląda © jolapm To Kościół Środowisk Twórczych

Przy kościele
Przy kościele © jolapm

Grób Nieznanego Żołnierza
Grób Nieznanego Żołnierza © jolapm

Jechałam pustą Marszałkowską
Jechałam pustą Marszałkowską © jolapm
Zamglone lekko centrum stolicy
Zamglone lekko centrum stolicy © jolapm

Ddr na Emilii Plater
Ddr na Emilii Plater © jolapm

Budowa centralnego odcinka II linii metra zbliża się ku końcowi
Budowa centralnego odcinka II linii metra zbliża się ku końcowi © jolapm  Ulica Świętokrzyska

Na placu budowy
Na placu budowy © jolapm

Konstrukcja wejścia do stacji metra
Konstrukcja wejścia do stacji metra © jolapm

Pusta Grójecka
Pusta Grójecka © jolapm

Kościół przy Placu Narutowicza
Kościół przy Placu Narutowicza © jolapm

Aleja Krakowska też pusta
Aleja Krakowska też pusta © jolapm

A potem skręciłam w prawo i zaczęło się:

Tu zaczęły się kłopoty z nawierzchnią
Tu zaczęły się kłopoty z nawierzchnią © jolapm

Dalej było i tak
Dalej było i tak © jolapm

I tak
I tak © jolapm

I jeszcze tak
I jeszcze tak © jolapm

A potem jeszcze gorzej
A potem jeszcze gorzej © jolapm    ..ale na końcu tego błotka widać asfalt i tam dotarłam

A potem już w miarę normalnymi drogami dojechałam do Opaczy i Piastowa, ale zdjęcia z tego odcinka na skutek "błędu systemu", jak mnie poinformował telefon, poszły w  ..kosmos..:))  Może to i dobrze, bo i tak wstawiłam dziś tu mnóstwo fotek. Tytułu już zmieniać nie będę, nowe zdjęcia z okolicy zrobię innym razem.

| 13:49 wtorek, 22 kwietnia 2014 | linkuj nie uwierzyłam, kliknęłam.. i teraz to ja już nic nie rozumiem, bo u mnie nadal jest prawidłowy zapis o 6.04..widać tęższe głowy nad tym myślały. W każdym razie na pewno wyjechałam o godzinie 6.04.
A niby dlaczego wyjeżdżanie o 4.04 byłoby według Ciebie Yurku trochę chore, bo też nie rozumiem..?
Katanko, już chciałam napisać, że to oczywiste, że masz tak jak Yurek55, ale ugryzłam się w język.. nie, w klawiaturę :))
| 21:16 poniedziałek, 21 kwietnia 2014 | linkuj data startu: 2014-04-21 04:04 też taką godzinę widzę na mapce :)
yurek55
| 20:20 poniedziałek, 21 kwietnia 2014 | linkuj Piszę to, co widzę, a widzę 4:04. Kliknij, jak nie wierzysz
| 19:26 poniedziałek, 21 kwietnia 2014 | linkuj Yurku, "data startu: 2014-04-21 06:04 "..nie wiem, skąd przypuszczenie, że wyjechałam o 4.04? O tej porze jest jeszcze ciemno, ale w czerwcu nie wykluczam takiej opcji
Katanko..a to nie zaraza tylko swiateczny pochmurny ranek. Rozpogodziło się dopiero później. Spać mogę, tylko szybko spię :))
| 19:12 poniedziałek, 21 kwietnia 2014 | linkuj Jolapm spać nie może :). Ale faktycznie Warszawa pusta jakby jakaś zaraza opanowała miasto i wszyscy wymarli :) Kiedyś takie pustki to były jak Dynastia w tv leciała :D
yurek55
| 19:01 poniedziałek, 21 kwietnia 2014 | linkuj "Dziś czas wyjazdu w zapisie navime jest prawidłowy" O 4:04 wyjechałaś?! To jest jednak trochę chore...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa torzy