Słoneczny poranek

Wtorek, 25 lutego 2014 | dodano: 25.02.2014

zamiast mgły, którą zapowiadali w prognozach. Pojechałam dziś nieco inną drogą niż ostatnio, ale niezbyt daleko, bo czasu mam mało. Trasa na razie nie chce się zapisać w necie, nie wiem, co jest przyczyną.

Na Bemowie znalazłam taki budynek, nie wiem, co tu było, teraz jest pusty
Na Bemowie znalazłam taki budynek, nie wiem, co tu było, teraz jest pusty © jolapm

Fosa ciagle zamarznięta
Fosa ciągle zamarznięta © jolapm

Już wiem, co jest przyczyną braku mapki. W navime  ciągle trwa jeszcze ( jest 21.58 ) przerwa techniczna z powodu migracji na nowy serwer. Szkoda, że nie napisali, jak długo będzie trwała ta migracja..

A dziś ( środa ) już można było przesłać mapki, migracja zakończona :)

oelka
| 19:18 środa, 26 lutego 2014 | linkuj Drobiazg :-)
Mimo upływu ponad trzydziestu lat tam jest wciąż jest pełno różnych pamiątek po lotnisku. Większość ulic to drogi kołowania, pomiędzy blokami można znaleźć miejsca do kalibrowania broni czy aparatury pokładowej itd.
| 12:47 wtorek, 25 lutego 2014 | linkuj jak zawsze niezawodny:) Dziękuję za informację. Fakt, osiedle Bemowo to osiedle zbudowane na terenach lotniska
oelka
| 11:55 wtorek, 25 lutego 2014 | linkuj Teb pusty budynek jest ściśle związany z historią EPBC, czyli w rozwinięciu skrótu - lotniska Babice. To dawny dworzec lotniczy i jedna z trzech wież lotniskowych do kierowania ruchem.
Kiedyś nie było drzew koło niego, co widać na zdjęciu z przylotu zdjęciu z przylotu Nixona do Warszawy w 1959 roku.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa gosza