A teraz jest pięknie..

Środa, 26 lutego 2014 | dodano: 26.02.2014

Rozpogodziło się już po moim powrocie z przejażdżki, a wcale nie jechałam dziś rano, tylko wyruszyłam o 10.00. Na dworze było szaro i ponuro, w dodatku wiało nie tyle mocno, co zimnem, chociaż pod wiatr wcale nie jechało się lekko, więc słaby nie był. Nie miałam ochoty jeździć po mieście, dlatego pojechałam poza miasto, czyli z wiatrem. Chciałam chociaż kawałek przejechać nową trasą, ale okazało się, że to droga bez przejazdu i musiałam zawrócić, a bardzo tego nie lubię. Niby dalej było coś co przypominało polną drogę, ale błoto już na początku nie zapowiadało łatwej przeprawy. Wróciłam na swoją ulubioną ostatnio ddr, a potem też dobrze znanymi drogami  do domu. Niestety jak się jedzie w jedną stronę z wiatrem, to wraca się z reguły pod wiatr.:)

Ożarowska Fabryka Kabli podziełiła los FSO, Kasprzaka i wielu innych zakładów
Ożarowska Fabryka Kabli podziełiła los FSO, Kasprzaka i wielu innych zakładów © jolapm
Niektóre hale zamieniono na magazyny
Drogę zastawiła mi wywrotka
Drogę zastawiła mi wywrotka © jolapm

I słusznie, bo dalej już się nie dało jechać
I słusznie, bo dalej już się nie dało jechać © jolapm
Tu jeszcze na upartego tak, ale od tej ruiny zaczynało się błoto