Trochę nie tak..

Sobota, 22 czerwca 2013 | dodano: 22.06.2013

Trasę zaplanowałam sobie już wczoraj. Chciałam dojechać przez Opacz Kolonię do Opaczy Wielkiej i Popularną do domu. Rano postanowiłam odwrócić drogę, więc pojechałam przez Włochy do Popularnej, przejechałam Aleje i wyjechałam przy Leclerku. I tu pierwszy problem. Telefon przestał mi pokazywać zapisaną trasę, a w dodatku zorientowałam się, że nie wykasowałam licznika rowerowego, miałam więc już 41 km :). Trudno.. Nie znalazłam ulicy Jutrzenki ani innej drogi w prawo. Pewnie źle szukałam. Wróciłam więc w Aleje, skręciłam w Łopuszańską i tu znowu w prawo. Ciągle dojeżdżałam do torów przez które nie było przejazdu, a przez kładki nie chciało mi się nosić roweru. Jeździłam, jak się później okazało, po Opaczy Wielkiej ulicą Municypialną, Dzwonkową, Szyszkową. Jak już znalazłam prostą drogę, rozpędziłam się tak, że wyjechałam w Alei Krakowskiej przy Decathlonie. I tu skręciłam już właściwie. Zobaczyłam kolejne odcinki budowanej południowej obwodnicy Warszawy, przebiłam się przez remontowaną ulicę Środkową i zobaczyłam znaną mi ulicę Ryżową..Czyli jestem w domu.. Przecięłam kolejny raz Aleje, przez Ursus, Gołąbki, Jawczyce i Mory prosto na Bemowo. Opacz

Leclerk w Alejach Jerozolimskich © jolapm

Decathlon © jolapm

Aleja Krakowska © jolapm

Parking lotniska © jolapm

Budowa południowej obwodnicy Warszawy © jolapm

Przebudowa Środkowej © jolapm

Opacz © jolapm

Dane z koniecznosci są dzis z navime..Jak ktos jest gapą..A trasę na szczęscie zapisało, nie wiem dlaczego nie chciało pokazywać.
Na szczęście po wczorajszej burzy i nocnym deszczu dziś już daje się żyć.. Przynajmniej rano :)