5 a może 6 z przyjemnością

• Temperatura -9.0°C
  • Aktywność Nordic Walking
Sobota, 26 stycznia 2013 | dodano: 26.01.2013

Podobno wypada tu pisać o każdej aktywności fizycznej, więc dzień, podobnie jak wczoraj, zaczęłam od aktywności fizycznej o 5 rano. Wczoraj odkopałam auto, na szczęście swoje..:), bo administracja wywiesiła kartkę, że będą odśnieżać miejsca parkingowe. Nie jeździłam 2 tygodnie, więc samochód był przykryty grubą śniegową kołderką. Niestety nikt nie odśnieżył miejsc parkingowych, więc dziś od 5 rano wzięłam z domu szpadel i ćwicząc barki oraz siłę rąk przekopałam sobie wygodny wyjazd na jezdnię. I nie wyjechałam, bo zaraz jakieś auto stanęłoby na ładnie odśnieżonym miejscu..:)
A w południe pogoda wyśmienita, -9 i słońce, więc z przyjemnością (i z kijkami) poszłam się przejść. Niestety było to moje jedyne towarzystwo..

Najpiękniejsze są choinki.. © jolapm

Przeszłam przez tor a potem wzdłuż toru do działek.
Po torze.. © jolapm

Ponownie przeszłam przez tory, tym razem dwa i byłam już na Woli. Drogą między działkami,
Zima na działkach © jolapm

a potem na tyłach Auchana do Brożka, skręciłam w lewo w Księcia Janusza, wracałam znowu przy działkach ale już po drugiej stronie przy ......Przez tory przechodziłam wiaduktem. Jak wyglądają schody na wiadukt i z wiaduktu widać na zdjęciach.
Schody w górę .. © jolapm

Chodnik na wiadukcie podobnie, ale tam przynajmniej płasko.
W kopnym śniegu przez wiadukt.. © jolapm
Schody w dół.. © jolapm

Ciekawe, od kogo można się ubiegać o odszkodowanie, jak komuś nie uda się przejść tego toru przeszkód. Do domu wracałam spokojnie szeroką wydeptaną ścieżką. Zrobiłam pewnie 5 może 6 km..Super..