Z serwisu

• Temperatura -0.6°C
Poniedziałek, 7 stycznia 2013 | dodano: 07.01.2013

Bez problemu znalazłam warsztat pracujący poza sezonem rowerowym i w dodatku blisko mojego miejsca zamieszkania. Zaprowadziłam rower, porozmawiałam z panem i po 20 minutach wyjechałam już na kołach objeżdżając po drodze Osiedle Przyjaźń. Okazało się, że dziura w dętce miała ok. pół centymetra, nic więc dziwnego, że powietrze tak szybko uciekło. Pan stwierdził, że miałam za niskie ciśnienie powietrza w oponach i pewnie podjeżdżałam pod krawężnik. Nie wykluczam takiej możliwości.

Osiedle Przyjaźń po ciemku © jolapm

Wejście do klubu studenckiego Karuzela © jolapm

Na jezdni nawet było biało © jolapm

Górczewska © jolapm

Pojechałam zaraz po pracy, w "kościołowym" stroju, z torebką i oczywiście ze starym telefonem, którym zdjęcia robi się z trudem, bo nie zawsze zapisuje, a jeszcze trudniej jest je potem zgrać. Na szczęście ( z pomocą ślubnego) udało się to zrobić.

Od serwisu | 19:02 czwartek, 10 stycznia 2013 | linkuj Ta wtyczka do Mozilli, która umożliwia odzyskanie utraconego wpisu np. na skutek przypadkowego kliknięcia, to Lazarus: Form Recovery 2.3
yurek55
| 18:38 środa, 9 stycznia 2013 | linkuj Jest wtyczka do ff, która pozwala odzyskać utracony wpis, tylko nie pamiętam jak się nazywa. Sprawdzić nie mogę, bo komp jest wyłączony

| 21:01 poniedziałek, 7 stycznia 2013 | linkuj Pierwszy raz mi się zdarzyło skasować przypadkiem cały wpis, łącznie z komentarzem. Nie wiem, jak to zrobiłam, chciałam tylko coś dopisać, a tu pojawił się error i wszystko zniknęło, a potem nie potrafiłam tego odzyskać, więc musiałam napisać na nowo. Nie potrafiłam jednak odtworzyć pytania, ale je pamiętam. Odpowiedź brzmi:
łącznie kosztowało 25 zł, czyli 15 zł dętka + 10 zł wymiana :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa piech