Piękny poranek

Sobota, 29 grudnia 2012 | dodano: 29.12.2012

Rano mróz 6 stopni, ale przy tym zaraz po 7 wzeszło słońce, więc ubrałam się ciepło i na rower. Wyjechałam do starej Górczewskiej, bo nie wszyscy pewnie wiedzą, że Górczewska na pewnym odcinku jest równoległa do.. Górczewskiej.

Stara Górczewska. Zdjęcie mało ostre, robione podczas jazdy © jolapm

Dalej Konarskiego, Czumy, Doroszewskiego i przy pętli Górczewska dojechałam do budowy. Tu udokumentowałam postęp prac. A jest spory, ale prawdą jest też, ze dawno tam nie byłam.
Poszerzanie Górczewskiej przy skrzyżowaniu z Lazurową © jolapm

Poszerzanie Górczewskiej. Tu już widać rondo © jolapm

Tak wygląda od Lazurowej © jolapm

Dalej pojechałam Lazurową do Szeligowskiej,
Słońce wschodzące nad wiaduktem na Szeligowskiej © jolapm

potem techniczną przy S8 do Granicznej, przez Blizne na Groty. Tu objechałam kilka uliczek i Kocjana wróciłam do Lazurowej a potem Dywizjonu 303 i Kazubów do domu. Jazda super, chociaż momentami po lodzie. Rower jednak się nie ślizga i w ogóle było ok.
Jeżdżę sama, ale w słoneczny dzień zwykle towarzyszy mi ta postać na rowerze..:) © jolapm

Fajnie jest tak dobudzić się rano..A Nobla temu, kto wymyślił kominiarkę termoizolacyjną..