Poszerzanie Górczewskiej i przebudowa skrzyżowania z Lazurową

Piątek, 16 listopada 2012 | dodano: 16.11.2012

Wybrałam się dla odprężenia po pracy. Najpierw Górczewską, gdzie obejrzałam postępy prac przy poszerzaniu.

Już nawet coś widać © jolapm

Pogoda pozwala, więc prace trwają © jolapm

Potem dojechałam do skrzyżowania z Lazurową. Najpierw przejechałam się nowym fragmentem Lazurowej,
A tu był slalom między studzienkami na nowym fragmencie Lazurowej © jolapm

Obejrzałam się, czyli widok na Lazurową od strony Lazurowej :) © jolapm

a potem, korzystając z zamknięcia i niewielkiego ruchu na jezdni,
To Lazurowa w piątek o 15.30 a nie w niedzielę o 5 rano © jolapm

dojechałam do Szeligowskiej, a dalej do S8. Wracałam po prawej stronie trasy, na Warszawskiej skręciłam w lewo. Tu po jednej stronie jest Lubiczów, po drugiej Blizne Jasińskiego. Jechałam przez Lubiczów, czyli lewą stroną od Warszawy, przy tablicach kończących obie miejscowości, a zaczynających Latchorzew skręciłam w ulicę Prusa.
Tu skręciłam w Prusa © jolapm

Dojechałam do Hubala Dobrzańskiego, potem w Bolimowską do Kocjana, Dywizjonu 303 i do domu.Jakoś ciężko mi się dziś kręciło, może to zmęczenie po tygodniu pracy, a może rower wymaga już konserwacji..pewnie i jedno i drugie. Dziś już chłodniej, tylko 3 stopnie i stopniowo zagęszczająca się mgła