Blizne, Lubiczów, Babice, Latchorzew

Piątek, 21 września 2012 | dodano: 21.09.2012

Piątkowe popołudnie było słoneczne, więc najpierw poszłam a potem pojechałam na spacer, z tym, że pojechałam już sama. Wybrałam się Górczewską do Lazurowej, potem techniczną przy S8 do Długiej, Topolową do drogi na Leszno.

To znak pionowy, czy poziomy? :) © jolapm

Nowy Lidl, tym razem w Latchorzewie, już otwarty © jolapm

Tą drogą dojechałam za rondo w Babicach do skrętu w ulicę na końcu której widać kościół. Nie pamiętam, jak się nazywa. W każdym razie dojechałam do kościoła, tam skręciłam w prawo i dopiero dziś zorientowałam się, że w budynku przy parkingu jest Urząd Gminy Stare Babice.
Plan przed ratuszem © jolapm

Tyle razy tamtędy przejeżdżałam i nie widziałam tablicy. Fakt, że budynek niezbyt okazały, a tablica z napisem mało widoczna.
Urząd Gminy Stare Babice © jolapm

Tu zaczęłam powrót przez Latchorzew. Skręciłam w ulicę Na skraju i zamierzałam przejechać przez osiedle, ale niestety..Objechałam dwa razy ulice Armii Krajowej, Kompanii Jerzyki, Kusocińskiego i nie znalazłam innego wyjazdu niż ulica Na skraju. Poprzednio, jak mi się zdaje, szukanie lepiej mi wyszło. Wróciłam na Hubala Dobrzańskiego, dojechałam do Bolimowskiej, tu w lewo do Kocjana, a potem w Dywizjonu 303 i do domu.