Latchorzew, Kwirynów, Stare Babice

Środa, 30 maja 2012 | dodano: 30.05.2012

Dziś wyjechałam o 18.15 bez celu i planu. Zaczęłam tradycyjnie Górczewską, Lazurową< techniczną do Blizne, dalej Hubala Dobrzańskiego do granicy Warszawy i początku Latchorzewa. Skręciłam w leśną drogę- miedzę między tymi miejscowościami. Dojechałam do skrzyżowania, gdzie nie skręciłam jak zwykle w prawo do miasta, tylko drogą za barierką w lewo. Wzdłuż polnej piaszczystej drogi piękna ścieżka między brzozami.

Polna ścieżka między brzozami © jolapm

Po lewej stronie drogi zabudowania Latchorzewa, po prawej las na bagnach. W lewo co jakiś czas odchodziła droga. Na kolejnym skrzyżowaniu polna droga zmieniła się w asfaltową ulicę Dacewicza.
Asfalt zaczął się tam, gdzie Stare Babice © jolapm

W lewo była również asfaltowa ulica Na skraju. Pojechałam dalej prosto aż do końca ulicy czyli skrzyżowania w Kwirynowie. Skręciłam w lewo i za chwilę byłam na rondzie w Starych Babicach.
Rondo w Starych Babicach © jolapm

Tu znowu w lewo czyli zaczęłam powrót do domu drogą do Latchorzewa. Tym razem skręciłam w wymienianą już ulicę Na skraju (Starych Babic i Latchorzewa)i na końcu tej ulicy zamknęłam kwadrat.
Ulica Na skraju © jolapm

Dalej po skręcie w lewo przez las dotarłam na Groty i Kocjana wyjechałam w cywilizowany świat. Skończyłam Dywizjonu 303 i Kazubów. Na dworze słońce ale chłodno 14 C, bez wiatru- akurat na rower.