Zaczynam wracać do normalności, czyli poranne 20 km

Sobota, 30 lipca 2011 | dodano: 30.07.2011

Po wczorajszej wieczornej przejażdżce dziś od rana znowu na rowerze. Przejechałam przez Blizne do Starych Babic, wracałam drogą na Leszno, potem skręciłam w prawo w Latchorzewie, dojechałam na Groty, Kocjana do Kartezjusza, przez osiedle naukowców, Boernerowo do Radiowej, Hery, Powstańców, Górczewska i do domu. Zwracam honor licznikowi..jednak pokazuje ilość kilometrów, które dotąd przejechałam i największą prędkość. Widać musiał się rozruszać po dwóch tygodniach przerwy :)

| 05:31 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj Teraz już jestem mądra, a moze tylko madrzejsza :). Pozdrawiam
Jurek57
| 20:25 niedziela, 31 lipca 2011 | linkuj Wyszło tak dlatego że zawsze żeby coś skomentować nawet u siebie na blogu trzeba się zalogować,
pozdrawiam
| 17:55 niedziela, 31 lipca 2011 | linkuj Dlaczego wyszło, ze komentuję jak anonimowy tchórz, skoro piszę jak jolapm, nie rozumiem
Anonimowy tchórz | 20:01 sobota, 30 lipca 2011 | linkuj Miło mi. Drogi u nas szerokie, tylko zapchane, trudno o miejsce dla rowerów..Szkoda, że Rówiesnik z tak dalekich stron, chętnie przyłączyłabym się do wycieczek..samej nie zawsze mi się chce jeździć gdzies dalej. Pozdrawiam :)
Jurek57
| 19:47 sobota, 30 lipca 2011 | linkuj Witam rówieśniczkę !
Szerokiej drogi !

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mmyta