Oj, jak ciężko

Środa, 29 listopada 2017 | dodano: 29.11.2017

chodzi moja biedna Pszczółka. Rozumiem, że pogoda syfiasta i nie dla owadów, bo deszcz ze śniegiem, ale naprawdę nie jeździłam w tym roku na Pszczółce za dużo, a rower zachowuje się tak, jakby był pięć lat bez przeglądu.  Łańcuch lata po zębatkach , opór na pedałach, luźny hamulec ( chociaż ten akurat dziś działał lepiej niż ostatnio). A przecież wiosną wydałam kupę kasy na przegląd. Do tego ciągle mało powietrza w tylnym kole. Napompowanie pomaga na krótko.
To sobie pomarudziłam... a na przejażdżkę się wybrałam, chociaż bardzo mi się nie chciało. I nawet nie zmokłam.
Pogoda jaka jest każdy widzi
Pogoda jaka jest każdy widzi © jolapm
W końcu to listopad
W końcu to listopad © jolapm
Mokro i zimno, ale na szczęście nie było ślisko
Mokro i zimno, ale na szczęście nie było ślisko © jolapm

| 10:52 czwartek, 30 listopada 2017 | linkuj ale o 3.30 warsztaty raczej są nieczynne...:)
vuki
| 09:45 czwartek, 30 listopada 2017 | linkuj oj tam nie masz czasu, trzeba tylko godzinkę wcześniej wstać ;)
| 06:45 czwartek, 30 listopada 2017 | linkuj oj, nie traktujcie mnie jak dziecko. Olej pomaga, oczywiście, ale nie na wszystkie "dolegliwości". Powinnam rower przede wszystkim wyczyścić porządnie, bo piasek aż chrzęści w zębach. :). I po czyszczeniu na pewno wyregulować, ale sama tego nie zrobię, a do serwisu nie mam czasu jechać..
Jurek57
| 21:59 środa, 29 listopada 2017 | linkuj Oczekiwałem "białych" fotografii ! :)
A co do "pszczółki" to grzech zaniechania daje znać o sobie.
Zapodaj w każde możliwe miejsce kilka kropel oleju ! Powinno pomóc.
| 19:26 środa, 29 listopada 2017 | linkuj może wystarczy że posmarujesz łańcuch .... Ja tam nie narzekam na mojego Krossa.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kalne