Odpust

• Sprzęt Wheeler Cross 6,4
Niedziela, 28 maja 2017 | dodano: 28.05.2017

Postanowiłam dziś bardziej skorzystać z pięknej pogody niż wczoraj, a że dobrze mi się jechało dojechałam do Zaborowa, gdzie trafiłam na odpust. Dalsza droga przez Wiktorów, Mariew i Traktem Królewskim do Lipkowa., czyli już tradycyjnie.

Dziś zaczęłam od kontroli czasu
Dziś zaczęłam od kontroli czasu © jolapm
Przynajmniej jeden staw musi być
Przynajmniej jeden staw musi być © jolapm
Wielka szpulka z wężową nitką
Wielka szpulka z wężową nitką © jolapm
A tu jest końcówka węża
A tu jest końcówka węża © jolapm
Chrystus frasobliwy w Pilaszkowie
Chrystus frasobliwy w Pilaszkowie © jolapm
Odpust w Zaborowie
Odpust w Zaborowie © jolapm
Dlatego lubię jazdę rowerem
Dlatego lubię jazdę rowerem © jolapm
Kapliczka w Mariewie
Kapliczka w Mariewie © jolapm

| 19:53 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj oczywiście, że właziłam:) Do tego jak wyrosłam z Bobo to jeździłam na męskim rowerze ojca pod ramą i miałam ciągle skaleczone kolano o zaczep od pompki. Dopiero po komunii dostałam swój większy rower.
Jurek57
| 19:42 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj Jak właziłaś na drzewa i na płoty oraz wtykałaś cyrkiel tam gdzie nie trzeba i żyjesz ! To jesteś normalna !!! :)
| 19:34 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj a tak, kiedyś taki "korek" do korkowca strzelił mi w ręce, bo przypadkiem trąciłam go cyrklem ( jak igłą w korkowcu). Siarkę miałam wbitą w palec prawie pół roku..Jak widać nie były to zabawki tylko chłopców..:)))
Jurek57
| 19:21 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj U nas był taki cukiernik na którego wszyscy mówili Maciek. I na odpustach kupowano od niego serca z piernika z kolorowym lukrem.
A w ogóle "hitem" zawsze były korkowce albo pistolety na kapiszony ! :) (dla chłopców)
| 19:06 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj kiedyś na odpuście kupowało się maczki, takie długie ciągutki z rozpuszczonego cukru posypane makiem .Teraz podobno nie wolno takich sprzedawać z wiadomych względów..
| 19:02 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj na to nawet nie liczyłam..:)))
Jurek57
| 18:56 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj No to nie dostaniesz odpustu ! :)
| 18:36 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj nie kupiłam...:)
Jurek57
| 17:33 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj malarz - Instalowałem takie deszczownie jakiś czas temu. To świetne rozwiązanie ! Ale tu chodzi bardziej o uzyskanie maksymalnego przyrostu roślin oraz otrzymanie plonu na czas !
Problem z tym jest jednak taki że zużywają ogromne ilości wody.
Taka deszczownia potrafi w tydzień osuszyć kilku hektarowy staw !

Jola - kupiłaś odpustowego piernika ? :)
malarz
| 14:55 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj Interesujące zdjęcia z ciekawej wycieczki :)
Mamy taki klimat, że niezbędne jest nawadnianie upraw rolniczych...
Irygację stosowano już w starożytności, teraz jednak są o wiele nowocześniejsze metody, takie jak zaprezentowana na zdjęciach deszczownia szpulowa.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa winam