Białystok ekspresowo

• Sprzęt miejski
Sobota, 27 maja 2017 | dodano: 27.05.2017

Krótki przejazd z dworca na osiedle, oczywiście na mieszczuchu. Pogoda dziś typowo rowerowa, ale nie miałam czasu na więcej..

Nie miałam zbyt dużego wyboru
Nie miałam zbyt dużego wyboru © jolapm
Akademiki Politechniki Białostockiej
Akademiki Politechniki Białostockiej © jolapm
Białostockie ddr
Białostockie ddr © jolapm
Galeria Biała
Galeria Biała © jolapm
Białystok to miasto przyjazne rowerzystom
Białystok to miasto przyjazne rowerzystom © jolapm

| 06:42 poniedziałek, 29 maja 2017 | linkuj No faktycznie sprawdziłam w archiwum i nie jechałam tędy co Jola
paprykarz1983
| 20:29 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj Potwierdzam, że jadąc z Warszawy do Białegostoku na dworzec to nie ma tam Galerii Białej po drodze :) Jest Auchan na Jana Pawła II i po sąsiedzku Leroy Merlin, Decatlon i jeszcze coś tam - może to Katana widziała i myślała że to Galeria Biała. A bliżej wylotu na Warszawę jest jeszcze Makro, Outlet Center. Poza tym, centrum miasta jest na wschód od dworca, więc jeszcze Katana ma trochę do objechania :)
A odnośnie rezerwacji jednego dnia - zarezerwowałem wolne na jutro jakieś parę dni temu jak jeszcze dzieci były zdrowe, miałem w planie zrobienie setki (specjalnie po to brałem wolne, bo bez urlopu nie mam na to czasu). Wyszło, że wolne się przyda, ale zapewne do tego, żeby odebrać syna ze szpitala, a młodszego odwieźć do przedszkola. Ale to nic, ważne że są chęci to czas też się kiedyś znajdzie na jeżdżenie po Białymstoku :)
Jurek57
| 18:43 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj No to myślmy ... ?! :)
| 18:41 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj To można pomyśleć..
Jurek57
| 18:29 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj Pierścień ... jest 1-2 lipca.
| 18:22 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj Zależy, co rozumiesz przez początek lipca, bo od 5 do 18.07 jestem na wyjeździe w nieco innych stronach niż Podlasie.
Jurek57
| 18:00 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj Będę w tamtych okolicach z początkiem lipca na Pierścieniu Tysiąca Jezior.
Jeśli mój stan będzie zadawalający a Ty zgodzisz się mnie tam poprowadzić ? Chętnie ! :)
| 14:41 niedziela, 28 maja 2017 | linkuj Paprykarzu, masz blisko. Zarezerwuj sobie jeden dzień i pośmigasz po mieście, tym bardziej, że je znasz.

Jurku 57, nic straconego. Za przewodnika po Białymstoku też mogę robić. Tylko nie wiem, czy dasz radę z Buku do Bstoku rowerem, to nieco dalej niż do Wawy..:)) W końcu przecież są pociągi, chyba nawet jakiś jedzie bezpośredni przez Poznań, ale to trzeba sprawdzić. Miasto naprawdę warte obejrzenia. I ma super ddrki.

Katanko, rzeczywiście zaliczyłaś Białystok, to znaczy dworzec kolejowy, który jest akurat po zachodniej stronie miasta, czyli tej, z której przyjechałaś. To tak, jak powiedzieć, że było się w Warszawie dojeżdżając od strony Błonia do ratusza na Bemowie..:) A Galerię Białą kojarzysz chyba z moich zdjęć. Przy wjeździe z Warszawy jest inna galeria:)))
| 20:30 sobota, 27 maja 2017 | linkuj ja mam Białystok zaliczony :)))) nawet Galerię Białą kojarzę :)
Jurek57
| 20:29 sobota, 27 maja 2017 | linkuj Nigdy nie byłem w Białmstoku.
Wstyd się przyznać ale to jedne z ostatnich miast wojewódzkich (podział na 49 województw w latach 75-98) w których nie byłem .
paprykarz1983
| 20:14 sobota, 27 maja 2017 | linkuj Zgadza się :) Jak czytam o Białymstoku, to żałuję, że zmarnowałem 5 lat studiów tam pod względem rowerowym - nie jeździłem ani razu po Białymstoku rowerem. I wtedy ogólnie dużo mniej jeździłem rowerem niż teraz, a czasu na jazdę było znacznie więcej...
| 19:35 sobota, 27 maja 2017 | linkuj Tez znam to miasto.:) Białystok wypiękniał bardzo, a rowerem jeździ się tam luksusowo, taką ma sieć ddr..
paprykarz1983
| 19:27 sobota, 27 maja 2017 | linkuj Fajnie poczytac o znanym mi miescie :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cichs