Mokro

Sobota, 26 marca 2016 | dodano: 26.03.2016

Od rana mokro, najpierw kropiło, potem padało, ale w końcu nie leciało juz nic z góry, a ja miałam sprawę do załatwienia na Bielanach i musiałam szybko wrócić z powrotem. Przy okazji przewietrzyłam Pszczółkę. Po drodze nie spotkałam żadnego rowerzysty. A potem juz spokojnie pojechałam sobie sobotnio-  świątecznie i okazało się, ze jacyś rowerzyści jednak się pojawili na trasie. Podobno jutro ma być ładnie, jak na święta przystało. Zobaczymy.
Przejazd pierwszy:

Remont pętli tramwajowej Nowe Bemowo
Remont pętli tramwajowej Nowe Bemowo © jolapm
W parku
W parku © jolapm
Ludzie już z koszyczkami, a ja dopiero po farbki do jajek
Ludzie już z koszyczkami, a ja dopiero po farbki do jajek © jolapm
Przejazd drugi:

Szara ta wiosna
Szara ta wiosna © jolapm
Sprawdzamy czas. Zegar jest lepszy niż licznik :)
Sprawdzamy czas. Zegar jest lepszy niż licznik :) © jolapm

Chyba byłam budowlańcem drogowym w poprzednim wcieleniu, tak podobają mi się takie maszyny © jolapm

Inny, ale zawsze staw
Inny, ale zawsze staw © jolapm
Remont stadionu WAT
Remont stadionu WAT © jolapm
Ddr na Radiowej już gotowa w całości i ładnie oznakowana
Ddr na Radiowej już gotowa w całości i ładnie oznakowana © jolapm Wszystkim życzę zdrowych spokojnych Świąt a rowerzystom dodatkowo  pięknej pogody. Smacznego jajka !