Zamyślenie, wypadek i popołudniowe zadanie kurierskie

• Sprzęt Wheeler Cross 6,4
Środa, 29 lipca 2015 | dodano: 29.07.2015

Rano pojechałam  tradycyjną trasą, między innymi sprawdzić licznik  Byłam jednak tak zamyślona ( a mam o czym myśleć), że przypomniałam sobie o tym dopiero na rondzie w Strzykułach. Okazuje się,że nie tylko ja miałam dziś problemy z koncentracją. Już na rondzie w Weruchowie pana kierowcę jadącego od Babic w ogóle nie obeszło, że jestem już na rondzie. Wdział mnie doskonale, ale widać uznał, że rower to nie pojazd. Musiałam wyhamować, inaczej wjechałby dokładnie na mnie. Zasada ograniczonego zaufania  kolejny raz okazała się słuszna.
Niestety nie zachowali jej uczestnicy wypadku w Klaudynie, gdzie samochód potrącił motocyklistę. Jechałam tamtędy zaraz po zdarzeniu. Na szczęście kilka osób już zajęło się leżącym w lesie motocyklistą. Motocykl leżał na ddr.  Z daleka słychać już było sygnał nadjeżdżającej karetki. Żal i motocyklisty i dziewczyny prowadzącej auto..

O zdjęciu stawu już pamiętałam
O zdjęciu stawu już pamiętałam © jolapm
Remont drogi z Lipkowa do Izabelina. .Przynajmniej pobocza domagały się naprawy
Remont drogi z Lipkowa do Izabelina. .Przynajmniej pobocza domagały się naprawy © jolapm
W strumyku po ostatnich deszczach znowu pojawiła się woda
W strumyku po ostatnich deszczach znowu pojawiła się woda © jolapm
Ponieważ dość miałam wrażeń na dziś, a miałam jeszcze do napisania kolejne, tym razem smutne  odcinki powieści, więc nie zamierzałam już dziś wsiadać na rower. Jednak czego się nie robi, jak ktoś ładnie prosi? Po południu pojechałam z przesyłką kurierską  a skoro wsiadłam już na rower., to dokręciłam  do 20 km. I tak przekroczyłam dziś 7 tysięcy kilometrów w tym roku,

Dym idący prosto w górę wróży dobra pogodę
Dym idący prosto w górę wróży dobra pogodę © jolapm