Dawno tu nie byłam

• Sprzęt Wheeler Cross 6,4
Sobota, 25 lipca 2015 | dodano: 25.07.2015

Rano jadąc na zachód miałam wrażenie, że za chwilę będzie padało. Na niebie wisiały granatowe chmury. Za to po zmianie kierunku na północny a potem na wschodni niebo było prawie bezchmurne i nic nie zapowiadało deszczu. I rzeczywiście nie padało aż do wieczornej burzy, która schłodziła powietrze. Zaliczyliśmy kolejny upalny dzień.

Powinni dać sobie spokój z liczeniem, bo to fikcja. Od czwartku do soboty przybyło 5 dni © jolapm
Dawno tu nie byłam
Dawno tu nie byłam © jolapm
A tu kupiłam sobie coś do picia. Zaczynał się upał
A tu kupiłam sobie coś do picia. Zaczynał się upał © jolapm

| 19:59 sobota, 25 lipca 2015 | linkuj w srodę było 32, z tym, ze cyfry były w rzędzie setek i dziesiątek, brakowało jednosci. W czwartek było juz 332, a dzis jak widac już 337
| 19:51 sobota, 25 lipca 2015 | linkuj heh we wtorek jak jechałam to była liczba dwucyfrowa (teraz nie pamiętam już jaka). Mam w każdym razie zdjęcie i jak dorwę lepszy internet to zrobię wpis.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kazda