Wieje zimnem

Poniedziałek, 24 listopada 2014 | dodano: 24.11.2014

Obiecali w prognozach, że będzie wiało, więc wieje. Co prawda w południe nawet wyszło słońce, ale przez ten wiatr temperatura odczuwalna na pewno nie była wysoka. Zrobiłam najmniejszą  pętlę i wróciłam (pod wiatr ) do domu.

Dziś zrywają asfalt na Powstańców
Dziś zrywają asfalt na Powstańców © jolapm

Końca remontu jeszcze nie widać
Końca remontu jeszcze nie widać © jolapm

mors
| 17:37 poniedziałek, 24 listopada 2014 | linkuj Zaiste, ciepło jest tu niepomiernie, aczkolwiek trochę przesadzają. ;)
| 17:33 poniedziałek, 24 listopada 2014 | linkuj u was najmroźniejsza zima to -5 i to trafia się raz na kilka lat. Wiem cos o tym, bo mam rodzinę w Żarach :)
mors
| 17:17 poniedziałek, 24 listopada 2014 | linkuj Ja dziś kolejny dzień w sandałowatych półbutach, mżawka, wiater i te sprawy :)) ale rękawiczki od paru dni jednak już zakładam. ;)
| 17:12 poniedziałek, 24 listopada 2014 | linkuj a mnie się wydawało,że częsciej dłoni lub stóp..:))). Dzisiaj nie zmarzłam, tylko trochę za mocno wiało jak na mój gust
mors
| 17:08 poniedziałek, 24 listopada 2014 | linkuj Zimno to tylko stan umysłu. ;))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzepo