Z wolą i ochotą przez Wolę i Ochotę

• Sprzęt Wheeler Cross 6,4
Niedziela, 26 października 2014 | dodano: 26.10.2014

Coś ostatnio dobrze mi się śpi. Wczoraj położyłam się według starego czasu a dziś nawet według nowego wstałam dopiero o 6.20.,.zupełnie jak nie ja..:). Pomna wczorajszego wiatru pojechałam najpierw w kierunku południowo- wschodnim , czyli do "miasta". Przejechałam przez Wolę, tu się obudziłam jak grzmotnęłam o betonowe płytki chodnikowe, bo koło  zboksowało mi podczas podjazdu na krawężnik.( za mały skręt). Poza kolejnym siniakiem na kolanie  nic mi się nie stało. Tylko w spodniach wytarła się dziura o średnicy około 5 cm. Będzie okazja kupić nowe, jeśli jeszcze znajdę, bo już po sezonie. W rowerze spadł łańcuch i lampka, ale wstawiłam wszystko na miejsce i już rozbudzona  z ochotą pojechałam przez Ochotę. Włodarzewską  wyjechałam w Aleje Jerozolimskie, czyli już na zachód. Skręciłam w prawo i  wylądowałam w Skoroszach, a tu znalazłam się na takich sympatycznych uliczkach.

Takie sympatyczne nazwy ulic w Skoroszach
Takie sympatyczne nazwy ulic w Skoroszach © jolapm

Ciekawe, ile współczesnych dzieci zna gąskę Balbinkę
Ciekawe, ile współczesnych dzieci zna gąskę Balbinkę © jolapm

Dalsza jazda na zachód aż do Żbikowa w Pruszkowie, gdzie skręciłam w prawo i dopiero dostałam wiatr w plecy. Przejechałam nad autostradą i drogą na Borzęcin dojechałam do Umiastowa. Powrót do domu co prawda pod wiatr, ale w porównaniu z wczorajszym dziś był to wietrzyk, a nawet zefirek..:)
Dziś już cieplej. Jak wyjeżdżałam było -1, ale szybko się ocieplało. Jak wróciłam było już +5.

Pozostałe zdjęcia:

Dinozaur w ogrodzie Wydziału Geologii UW
Dinozaur w ogrodzie Wydziału Geologii UW © jolapm

Kulki mają chronić wodę przed zamarzaniem?
Kulki mają chronić wodę przed zamarzaniem? © jolapm

Hotel w Pruszkowie
Hotel w Pruszkowie © jolapm

Autostrada w okolicy Pruszkowa
Autostrada w okolicy Pruszkowa © jolapm

| 20:36 niedziela, 26 października 2014 | linkuj Biedrona jest na Skoroszewskiej na przeciwko tego zbiornika wodnego
| 19:59 niedziela, 26 października 2014 | linkuj ooo, nie wiedziałam, wpadłabym na kawę, a przynajmniej zadzwoniłabym pod domem i pomachała :)), a nawet nie kojarzę, w którym miejscu była Biedronka w Ursusie, na pewno przejeżdżałam koło Lidla
| 19:49 niedziela, 26 października 2014 | linkuj Koło mojej biedronki i koło mojej chałupki przejeżdżałaś !! :)))) Mój synalek zna Balbinę (tzn raz mi ją puściłam) i nie spodobała mu się. Ja w dzieciństwie często jej słuchałam ...:)
| 14:06 niedziela, 26 października 2014 | linkuj Te nazwy to ciepłe wspomnienie dziecinstwa, mnie się bardzo podobają
benasek
| 13:18 niedziela, 26 października 2014 | linkuj Wolę nazwę ulicy Balbinki niż np. Manifestu Lipcowego.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa arzyz