Szukajcie a znajdziecie

Sobota, 11 stycznia 2014 | dodano: 11.01.2014

Wyjechałam jeszcze przed świtem, ponieważ musiałam szybko wrócić do domu. Znalazłam  szopkę, której nie udało mi się znaleźć w tamtym tygodniu. Wczoraj ponownie zobaczyłam ją z okna autobusu i zorientowałam się, jaki popełniłam błąd. Uznałam, że autobus skręca w Schroegera, a okazało się, że robi to już w Żeromskiego. Potem podjechałam kolejny raz na Plac Konfederacji i dziś litery na pomniku były widoczne, można było wszystko przeczytać. Prawdopodobnie rzeczywiście wilgoć powoduje zamazywanie liter. Dziś rano było sucho i słonecznie. Potem jeszcze powrót przez Fort Bema i Boernerowo. Niestety nie starczyło mi już czasu, żeby przejechać jeszcze chociaż pięć kilometrów.  Telefon nadal nie zapisuje mi trasy, na szczęście wysyła do navime.
Wyjechałam przed świtem
Znalazłam szopkę, tylko ręka mi zadrżała :)
Znalazłam szopkę, tylko ręka mi zadrżała :) © jolapm Tu już nie, ale gorsze ujęcie
Dziś mozna było odczytać litery
Dziś można było odczytać litery © jolapm