Pan Zbyszek i łosie

Czwartek, 9 stycznia 2014 | dodano: 09.01.2014

Dziś wystartowałam w miarę wcześnie, bo o 10.00 byłam umówiona, więc nie miałam zbyt dużo czasu. W związku z powyższym zaplanowałam tylko 30 km znaną trasą. Na skrzyżowaniu Górczewskiej z Powstańców Śląskich na światłach stał rowerzysta w obciskach. Okazało się, że to pan Zbyszek, który prowadzi warsztat na moim osiedlu. Pojechaliśmy kawałek razem wzdłuż S8, ,przejechaliśmy wiaduktem na drugą stronę, pogadaliśmy o życiu , czyli rowerach a potem ja skręciłam na Szeligi a pan Zbyszek pojechał z powrotem do Górczewskiej. Mówił, że trenuje, w planach miał do przejechania 40 km. I że warsztat dalej będzie miał otwarty w sezonie. Bardzo mnie to ucieszyło.

Moja dalsza droga widoczna jest na mapce. W drodze powrotnej w Bliznem Jasińskiego na kawałku pola w trzcinach zobaczyłam  dwa łosie. Stały sobie spokojnie i ogryzały krzaczek. Pewnie nie zwróciłabym na nie uwagi, gdyby nie pan, który wysiadł z auta, żeby zrobić im zdjęcie. Potem okazało się, że na prostopadłej drodze stoi auto Straży Miejskiej i panowie też robią zdjęcia. Myślę, że strażnicy powiadomili odpowiednie służby, bo łosie na pewno wymagały pomocy przy powrocie do lasu. Zawędrowały bowiem na małe pole otoczone z każdej strony jezdniami i zabudowaniami. Nie miałam czasu czekać, co będzie dalej . Pstryknęłam zdjęcie i pojechałam do domu. Po załatwieniu spraw stwierdziłam, że pojadę ponownie sprawdzić, czy łosie jeszcze tam są, ale na szczęście już ich nie było. Upłynęło zbyt dużo czasu. W jaki sposób zabrano je stamtąd niestety nie wiem. Może napiszą w jakiejś lokalnej
prasie.

. Skręciłam zgodnie z kierunkowskazem
Skręciłam zgodnie z kierunkowskazem © jolapm"
Wschodzace słońce
Wschodzące słońce © jolapm"
Te dwa ciemne punkty w trzcinie to łosie. Niestey zdjęcie robione z daleka i pod słońce © jolapm"
To nie pan Zbyszek, ale ciekawy rower na tym samym skrzyżowaniu
To nie pan Zbyszek, ale ciekawy rower na tym samym skrzyżowaniu © jolapm"
Dziś telefon łaskawie wysłał za trzecim podejściem trasę do navime, ale w telefonie znowu nie zapisał. Za to drugiej części przejazdu nie zapisał wcale, bo rozładowała się bateria. To się nazywa złośliwość przedmiotów martwych.
A Yurkowi55 dziękuję, że dziś darował słońcu życie :)

| 20:13 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj Miły Gościu, niestety bezpośrednio zdjęcia nie dają się zapisać, pojawia się tylko skopiowany link. Wiem, że coś robię nie tak ( raz przypadkiem zrobiłam dobrze), ale nie wiem, co. Pewnie trzeba mi to ręcznie wytłumaczyć:))
| 19:59 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj To nie hart ducha, ja po prostu lubię jeździć.
Katanko, ja równiez mam nadzieję, że uszły z życiem. Ciekawa jestem tylko czy je usypiali, czy wyprowadzali do lasu.
A łosia widziałam kiedys z bardzo bliksiej odległosci, kiedy ze znajomym jedlismy obiad w ogródku restauracji przy Dyrekcji KPN w Izabelinie ( a moze Hornówku). Wtedy podszedł do nas na odległosc około 150-200 m. Fakt, że tam jest wokół puszcza. A łos był piękny, samiec z szerokimi łopatami. Żałowałam, że nie mam aparatu.
Gosciu, dziękuję bardzo za radę. Sama zauważyłam, że źle robię, bo nie mam miniaturek, za to mam male czarne krateczki. Nawet miałam zapytać pewnego "goscia", jak to robi, ale nie zdążyłam, ciągle brakuje mi czasu. Poza tym nie wiem, czy akurat się nie obraził na mnie. Jedno zdjęcie wstawiłam wczoraj dobrze, zaraz spróbuję poprawić resztę. Jeszcze raz dziękuję.
oelka
| 12:56 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj Zrobienie zdjęcia łosiom do łatwych nie należy. Znajomy przez całe lata bezskutecznie zasadzał się z aparatem w Puszczy Kampinoskiej.Ma jedno i niezbyt wyraźne.
Gość | 11:06 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj Jolu, taką radę mam dla Ciebie, bo widzę, że zdjęcia z Photo Bikestats wstawiasz nieprawidłowo :) Nie musisz klikać w przycisk wstawiania zdjęcia, gdy masz skopiowany ten kod HTML. Po prostu wklej go w miejscu, gdzie wpisujesz opis, a zdjęcie automatycznie się wstawi. Takie czary ;)
| 10:48 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj widziałam chyba tego gościa z tym "dziwnym" rowerem na którejś masie ....
Mam nadzieję że łosi nie zastrzelili :( bo parę lat temu jak łoś pokazał się w Ursusie to go zastrzelili :( - była niezła afera ...
Gość | 08:25 piątek, 10 stycznia 2014 | linkuj Zdjęcia śliczne, ile Ty masz w sobie hartu ducha . Pozdro T

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zalez