Od dawna miałam taki plan

Sobota, 26 października 2013 | dodano: 26.10.2013

Pojechałam od dawna planowaną trasą przez Pruszków, Domaniew, Domaniewek do Płochocina.

Zaliczyłam gminę Brwinów © jolapm

Droga do Płochocina © jolapm

Płochocin jest dość ładną zadbaną miejscowością. Zdziwiłam się, kiedy po prawej stronie zobaczyłam duży zakład przemysłowy, a obok bloki.
Na horyzoncie zakład produkcyjny i bloki © jolapm

Tu mnie olśniło, przecież to gorzelnia w Józefowie © jolapm

Dopiero tu doznałam olśnienia. Przecież to gorzelnia w Józefowie. Tędy dość często jeździłam swego czasu pociągiem,
Na przejeździe w Płochocinie akurat mijały się dwa pociagi. Jeden - IC © jolapm

Drugi podmiejski tzw. bomba © jolapm

tędy jeszcze niedawno samochodem.
W Święcicach skręciłam na Poznań © jolapm

Teraz jeżdżę autostradą, a na krajowej 2 do Poznania jest chyba obecnie luźniej, niż na drodze do Leszna.
W Święcicach skręciłam w lewo i przez Orły dojechałam do Pilaszkowa. Okazuje się, że w Pilaszkowie jest muzeum, niestety było zamknięte. Jeżdżę przez Pilaszków rowerem, ale nigdy nie jechałam od tej strony, stąd dopiero dziś zobaczyłam ten dwór i obok cmentarzyk z tablicą pamiątkową.
Malutki cmentarz ofiar II wojny w Pilaszkowie © jolapm

Muzeum Dworu w Pilaszkowie. Dziś niestety zamknięte © jolapm

Orlik w wersji oszczędnościowej :) © jolapm

A to już dawno chciałam sfotografować. Kryzysowy Orlik w wersji oszczędnościowej :)
Powrót przez Umiastów do Strzykuł a stąd, żeby nie dublować trasy, przez Babice do domu. Bardzo dobrze się dziś jechało, szczególnie z wiatrem na północ :) Płochocin
Kiedy wyjeżdżałam było 12 stopni, po powrocie 18. To podobno już ostatni taki ciepły dzień.