Serwis obowiązkowy

Środa, 31 lipca 2013 | dodano: 31.07.2013

Pierwsza przejażdzka po powrocie uświadomiła mi, że serwis jest dla mojego roweru niezbędny. Tamten wyglądał jakby miał tyle lat co ja, a jeździł super. Mój domowy wizualnie prezentuje się nieźle, ale jedzie ciężko, w dodatku skrzypi i zgrzyta, za to jest bezpieczny, bo z daleka słychać, ze jadę:) Fakt, że przejechałam nim 7 tysięcy km a miał zmieniane tylko raz łańcuch i kasetę. .Niestety na drzwiach warsztatu pana Zbycha jest napisane, że warsztat nieczynny z powodu choroby. Zostaje mi więc serwis na Powstańców. Rano pojechałam tradycyjnie. Chciałam przebić się przez remontowaną drogę ze Starych Babic do Lipkowa, ale w połowie zrezygnowałam i wyjechałam ładną asfaltówką w Zielonkach.
po powrocie

Mój ulubiony przejazd slalomem © jolapm

Droga w remoncie © jolapm

Dziś mój organizm przezywa warszawski szok beztlenowy objawiający się silnym bólem głowy.Powinnam zrobić tyle rzeczy, uzupełnić sprawozdania, wykonać kilka telefonów, rozpakować i uprać ciuchy, wstawić tu zdjęcia, napisać podsumowanie, dopisać polskie znaki do wpisow itp..Zrobię pewnie niewiele albo nic..
W lipcu przejechałam 827 km, czyli znowu rekordowy miesiąc, a wyglądało na to, ze nie dam rady nawet wyrównać poprzedniego wyniku. Wszystko dzięki temu, ze nie musiałam codziennie chodzić po rower, a miałam go na miejscu. W statystykach utrzymuję się w pierwszej pięćdziesiątce, a w lipcu jestem 25..przynajmniej do czasu, jak wszystkie dziewczyny uzupełnia wpisy :)

| 20:13 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj nawet jeśli nie zawsze wszystko jest idealnie, to w zaufanym serwisie można się umówić na poprawkę, ta z reguły jest już wykonana świetnie :)
yurek55
| 20:00 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj Z tym dobrze, to jest różnie...
| 13:48 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj nie zawsze cena jest najważniejsza...ważniejsze jest zaufanie, czyli pewność, że serwisant zrobi to dobrze..:)
| 12:41 poniedziałek, 5 sierpnia 2013 | linkuj yurek ten cennik co podałeś to jest drogo.
te "2 koła" na hynka wymienili mi łańcuch za 30 zł (nowy łańcuch u nich 25 + 5 zł wymiana)
wymiana suportu 35 zł (30 zł suport+ 35zł wymiana)
regulacja przerzutek o ile pamiętam 10 zł - ale nie regulowałam u nich - przeważnie każdy serwis za 10 zł reguluje przerzutki
yurek55
| 21:10 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj Katana. To nie jest drogo. Popatrz tutaj cennik
jolapm Pomaga na wszystkie niedomagania
| 19:50 piątek, 2 sierpnia 2013 | linkuj A pomaga na wszystko?
Też_mam_warsztat | 19:41 piątek, 2 sierpnia 2013 | linkuj Regularne serwisowanie naprawdę pomaga, ale tylko w zaufanym serwisie
| 06:39 piątek, 2 sierpnia 2013 | linkuj o tak, dobry serwis nie jest zły ..:)
| 20:41 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj przepłaciłaś trochę za taki przegląd w go sporcie zapłaciłam 100 na wiosnę
Serwisant | 20:39 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj Dobry serwis to podstawa
| 18:42 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj Na szczęście nie odleciało, bo nie zdążyło, już odebrałam go z serwisu. Wymienili łańcuch i kasetę, zrobili ogólny przegląd i w sumie zapłaciłam 165 zł, tzn. łańcuch 25 zł, kaseta 50 zł i przegląd 80 zł. W zasadzie nie wiem, dlaczego przegląd aż tyle, bo sama powiedziałam, co trzeba wymienić... Na szczęście rower przestał jęczeć i zgrzytać, przerzutka chodzi świetnie i w końcu o to chodziło
| 13:01 czwartek, 1 sierpnia 2013 | linkuj jak coś skrzypi i stuka to wcale bezpieczny nie jest - a nóż widelec odleci koło ?!
Ja właśnie nie ze względu na bezpieczeństwo a komfort psychiczny mam tak że jak coś jest nie tak w rowerze to jestem chora i nie mam humoru.
Ze stukaniem wytrzymałam nie cały tydzień ...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dzien