Miejscowe Stawki i górą do Nieszawy

• Sprzęt Ciechociński 2013
Sobota, 27 lipca 2013 | dodano: 27.07.2013

Zaplanowałam i zrealizowałam. Pojechałam drogą do Aleksandrowa, skręciłam w miejscowości Stawki w lewo, dojechałam do drogi Aleksandrów- Nieszawa i górą skarpy dojechałam do samej Nieszawy. Po drodze musiałam przeciąć autostradę w budowie. W tym miejscu nie wygląda to dobrze. Budowany jest tam przejazd nad autostradą. Na razie wiadukt jest z powietrza w powietrze.
Dalej na skarpie sprawdzałam, czy don Kichot nie zabłąkał się gdzieś tutaj, ale też nie udało mi się go spotkać:). W Nieszawie zobaczyłam po raz kolejny pod jaką wysoką górę wybrałam się poprzednio. Do Ciechocinka na szczęście droga wiodła w dół..:) Ilustracje do tekstu oczywiście później, teraz znowu tylko mapka.
Górą do Nieszawy

Droga Aleksandrów- Nieszawa wiedzie górą skarpy © jolapm

Przejazd przez budowaną autostradę. Na drugim planie wiadukt z pustego w próżne :) © jolapm

Widok ze skarpy © jolapm

Na szczęście tym razem jechałam z góry..Zjazd ze skarpy w Nieszawie © jolapm

Tu musiałam wyhamować i skręcić w lewo do Ciechocinka © jolapm