Po bilety na dworzec

Sobota, 27 kwietnia 2013 | dodano: 28.04.2013

Wreszcie zaczęłam się budzić o normalnej dla mnie porze, czyli o 5.00. Wstałam, zjadłam spokojnie śniadanie i pojechałam na Dworzec Zachodni po bilety na pociąg, bowiem po pracy ( za czwartek 2 maja ) wybierałam się na kolację do Białegostoku. Jechałam ulicą Prądzyńskiego, gdzie zobaczyłam budynki EXPO XXI i dwie ruiny, nie wiem, co tam było, może ktoś mi wyjaśni.

Tereny wystawowe EXPO © jolapm

Ruiny jednej z dwóch okrągłych budowli przy Prądzyńskiego © jolapm

Z dworca
Przy Dworcu Zachodnim © jolapm

wracałam przez trzy parki i Lasek na Kole.
Pomnik na skwerku przy ulicy Brylowskiej © jolapm

Tablica przy pomniku © jolapm

Sucha rzeka Andruka. Awaria wodociągu © jolapm

Park Moczydło © jolapm

Potem objechałam osiedle, bo budka z pieczywem była jeszcze zamknięta. Różnice w zapisie wynikają z faktu, że nie wyłączałam zapisu z GPS podczas postojów na dworcu i w budce z pieczywem. na dworzec
Lasek na Kole © jolapm

Po powrocie do domu przekładałam bilety z saszetki w sakwie do portfela i na szczęście odruchowo zerknęłam na nie kolejny raz ( na dworcu sprawdziłam już przewoźnika i cenę). Wyczytałam, że bilet na powrót w niedzielę ma datę wyjazdu 27.04. i jest ważny do 27.04. Fakt, że wyjeżdżałam tam dopiero 27.04 o 13.40 a wracać miałam o 9.40 był dla pani z kasy mało istotny. Kiedy przed wyjazdem poszłam do tej samej kasjerki po wymianę, usłyszałam, że powinnam sprawdzać bilet..Cóż, ktoś musiał być winien, że pani zapomniała zmienić datę. Tym razem byłam w dobrym nastroju, więc zostawiłam bez komentarza..

| 05:45 poniedziałek, 29 kwietnia 2013 | linkuj Dziękuję :)
yurek55
| 19:11 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Tutaj możesz przeczytać gdzie byłaś i co widziałaś:)
oelka
| 18:26 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Te dwie ruiny to dawne zbiorniki gazu gazowni wolskiej przy Kasprzaka (ex Dworskiej). Jeden ze zbiorników powstał w czasie budowy gazowni w latach 80. XIX wieku, a drugi w 1900 roku.
U mnie są właśnie na pierwszym miejscu w "poczekalni" nieopublikowanych jeszcze wpisów.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ycies