Druga piesza

• Temperatura -4.0°C
  • Aktywność Nordic Walking
Niedziela, 13 stycznia 2013 | dodano: 13.01.2013

Dziś znowu spacer z kijkami, tym razem w południe. Najpierw na spotkanie do Radiowej, potem wspólnie do Kaliskiego, dalej przez pięknie ośnieżony las aż za pętlę Radiowa.

Zima w lesie na Bemowie © jolapm

Leśna droga © jolapm

Powrót ścieżką wzdłuż Radiowej, Kutrzeby, przez Boernerowo, Radiową i Powstańców. W sumie około 12 km. Łącznie z 2 spacerów ok.20 km. Pogoda rewelacyjna, słonecznie i lekki mróz, do tego biały jeszcze śnieg. Po drodze widziałam odśnieżony! DDR przy Powstańców Śląskich. Aż zatęskniłam za rowerem. Jednak przeszło mi, kiedy zobaczyłam zaśnieżone jezdnie na moim osiedlu. W lesie widziałam trzech rowerzystów jadących po ubitym śniegu. Mieli jednak zimowe rowery..niskie koła, szerokie opony..tak można jechać. Może następnym razem i ja się wybiorę. Jakoś mi nie pasuje wpisywanie tutaj pieszych wędrówek, ale nie wiem, czy gdzieś w sieci jest takie miejsce jak to, tylko przeznaczone na piesze wycieczki.

Kategoria piesze wycieczki

| 21:23 środa, 16 stycznia 2013 | linkuj Ostatnio chodzę wyłącznie do pracy, a tylko w dni wolne do lasu. I piszę, ale wolałabym jeździć i pisać :)
angelino
| 20:41 środa, 16 stycznia 2013 | linkuj Pisać, nic się nie bać! :-)>
| 14:27 środa, 16 stycznia 2013 | linkuj Podczas turlania można uderzyć się w głowę, a skutki niestety są potem widoczne w sieci..Musisz uważać, Gościu !
| 14:22 środa, 16 stycznia 2013 | linkuj tak do końca nie jestem przekonana, ale nie znalazłam innego miejsca..
Gość | 13:10 środa, 16 stycznia 2013 | linkuj A ja wczoraj zjeżdżałem na sankach. Parę razy to nawet się przeturlałem jak sanki się wywróciły.
yurek55
| 10:29 środa, 16 stycznia 2013 | linkuj Można tu wpisywać wszystko, w końcu to Twój blog. Ja na przykład wpisuję pływanie, inni ludzie wpisują wizyty w siłowni, więc można uznać Bikestats jako miejsce do opisywania wszystkich form aktywności fizycznej.
| 20:54 poniedziałek, 14 stycznia 2013 | linkuj To prawda, ale mimo wszystko wolę jeździć rowerem :)
Gość | 11:05 poniedziałek, 14 stycznia 2013 | linkuj Szalona kobieta, która lubi chodzić ! Brawo !TS

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zesla