Koniec roku w pełnym słońcu

Poniedziałek, 31 grudnia 2012 | dodano: 31.12.2012

Ostatni dzień grudnia i kolejny piękny słoneczny poranek. Pojechałam najbardziej tradycyjną trasą, najpierw do Górczewskiej, potem Lazurową do technicznej, przez Blizne, Groty do Kocjana. Skręciłam w Kartezjusza, przejazd przez Boernerowo, Radiową, Himalajską, Zachodzącego Słońca, Hery i Powstańców Śląskich do domu. Ruch był mały, widać sporo ludzi ma urlopy. Ale dziś niespodzianka..na Kocjana fragment DDR oblodzony, ale przejechałam,

DDR przy Kocjana. Tędy już przejechałam © jolapm

drogi na Grotach z resztkami lodu, a na Boernerowie zaśnieżone, tylko dwie ścieżki wyjeżdżone oponami.
Ulica Westerplatte. Tu jeszcze leży śnieg. © jolapm

Rowerem jechało się bez problemu. Ten zjawił się dopiero jak wyjechałam z Dostępnej na DDR przy Radiowej.Tam, jak widać na zdjęciu, była gruba warstwa lodu na całej powierzchni. Nie próbowałam..
DDR przy Radiowej. Nie próbowałam jechać :) © jolapm

Na szczęście bliżej krawężnika biegnie wąska ścieżka, którą spokojnie dojechałam do przejścia a potem Radiową do Hery.
A kilka metrów w bok wydeptana ścieżka zupełnie sucha. © jolapm

Fajna przejażdżka. Dziś już cieplej, bo +2, w dodatku rano świeciło piękne słońce..Teraz niestety już się zachmurzyło..
To ostatni przejazd w tym roku...a podsumowanie? Był to całkiem dobry rok, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę wyjazdy rowerowe..:)..Oby następny był równie dobry, a może nawet lepszy, czego życzę wszystkim, a tu szczególnie rowerzystom..
Brzozy w porannym słońcu © jolapm